mayaThe Gnomon Workshopآموزشانیمیشنریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش خودکار سازی انیمیشن و ریگ های آماده بازی

The Gnomon Workshop – Automating Animation & Game-Ready Rigs

آموزش خودکار سازی انیمیشن و ریگ های آماده بازی

آموزش خودکار سازی انیمیشن و ریگ های آماده بازی

 

آموزش خودکار سازی انیمیشن و ریگ های آماده بازی : در این دوره از هنرمند Nick Miller ، در 3 ساعت با بهبود مهارت های اسکریپت نویسی جهت خودکارسازی انیمیشن و تکنیک های ماژولار رگیینگ با استفاده از پایتون برای مایا آشنا خواهید شد.

در این دوره با مباحثی چون تکنیک‌ های ایجاد ریگ‌های آماده، ایجاد ابزارهای سفارشی برای اتوماسیون، استفاده از اسکریپت‌های پایتون، برنامه نویسی شی گرایی،سازماندهی ریگ ها، استفاده از پلاگین‌های مانند Mixamo و بسیاری موارد دیگر آشنا خواهید شد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Automating Animation & Game-Ready Rigs

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.09 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 18

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Nick Miller

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Automating Animation & Game-Ready Rigs

Sharpen your scripting skills as we delve into modular rigging with Python in this 3-hour workshop created for riggers and aspiring coders. The objective is to create a one-click solution for rigging bipeds, with the potential for customization to suit other types of characters, pipelines, and project requirements.

Nick Miller, Creature Supervisor at DNEG, introduces a comprehensive library of code and explores the moderate-to-complex components of Python, Object Oriented Programming, and rigging. Building your own modular rigging system gives you several advantages; not only does it save you significant time, but it also enhances your problem-solving skills and prepares you to contribute to a company’s rigging toolset.

Watch as Nick leverages Maya’s standardized human IK skeleton as a template by using it as a foundation to build rigs. This technique helps you to incorporate motion-capture data to drive your rigs. To showcase the system, Nick utilizes a downloadable character from Mixamo and then applies his tools to generate a fully functional rig before applying motion capture as keyframes onto the rig’s controls. Additionally, Nick instructs how to organize rigs in a game-engine-friendly manner, allowing for easy export of the skeleton and character mesh.

Upon completing this workshop, subscribers will have learned essential rigging techniques, including building a modular rigging system with Python, the basics of Maya’s human IK skeleton, how to apply motion-capture data, and how to export rigs for game engines.

Project files provided with this workshop give students a reference or guideline to follow. The downloadable project files include Nick’s asset build folders for three characters, including models, guides, textures, scripts, weights, and controls, as well as his modular rigging package (nmrig and grig).

حجم کل : 2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا