آموزش طراحی محیط خاص در 3ds Max,Zbrush,Substance شماره 1
The Gnomon Workshop – Building a Stylized Environment Volume 1
آموزش طراحی محیط
در این آموزش طراحی محیط از شرکت The Gnomon Workshop، مدلر محیط Naughty Dog ، ورکفلوی پروداکشن کامل خود را برای ساخت یک محیط آماده بازی به سبک خاص را آموزش می دهد.
در شماره اول این مجموعه ، از طریق فرایند ایده پردازی، جمع آوری مرجع و مراحل اولیه توسعه برای یک محیط بزرگ راهنمایی می کند.
ایشان یک مش بلوک معنی دار در تری دی مکس ایجاد می کند که پس از آن میتوان به ماژول ها تبدیل شود تا فرآیند ایجاد محیط را به کارهای کوچک تقسیم کند.
با استفاده از نمونه ایی از ماژول قوس (آرک)، مارتین ، ایجاد دارایی از طریق مدلسازی Low-ploy و تکسچرینگ در 3ds Max، مجسمه سازی hi-poly در ZBrush و تولید تکسچر در Substance Designer را نشان می دهد.
درک کاملی از طرح و فرآیند تولید اولیه برای محیطهای بازی خواهند داشت و برای حجم دو جایی که مارتین به سمت زمین، صخرهها و شاخ و برگها حرکت میکند آماده باشد.
در پایان، دانش آموزان درک کامل از لایوت و فرآیند پروداکشن اولیه برای محیط بازی راکسب خواهند کرد و آنها را برای شماره 2 دوره که در آن مارتین به زمین، سنگ و شاخ و برگ می رود آماده خواهد کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.
تصاویری از این مجموعه آموزشی :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Building a Stylized Environment Volume 1
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 5.4 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 16
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : –
مربی دوره : MARTIN TEICHMANN
نرم افزار : substance designer, 3ds max, zbrush, unreal
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Building a Stylized Environment Volume 1
In this series, Martin Teichmann, Environment Modeler at Naughty Dog, takes you through his complete production workflow to build a stylized game ready environment; a process that requires not only technical and artistic knowledge, but also insight into the mechanics of game play in order to deliver the best experience for the player. In this first volume of a three part series, Martin guides you through his ideation process, reference gathering and the initial stages of development for a large environment. He creates a meaningful block mesh in 3dsMax which can then be turned into modules to split the environment creation process into small tasks. Using the example of an arch module, Martin demonstrates the asset’s creation through low-poly modeling and texturing in 3dsMax, hi-poly sculpting in ZBrush and texture generation in Substance Designer. Basic software knowledge is required as the workshop primarily focuses on workflow and the development of a unique art style. At the end, students will have a thorough understanding of the layout and early production process for game environments, and be ready for volume two where Martin moves on to the terrain, rocks and foliage.
دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 3.1 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)