بیت گراف
mayaPremiere ProThe Gnomon WorkshopUnreal Engineآموزشانیمیشنجلوه های ویژهشرکت سازندهفیلم و فیلمبرداریمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکنیک های پروداکشن سینمایی با سکانسر Unreal Engine

The Gnomon Workshop – Cinematic Production Techniques Using the Unreal Engine Sequencer with Bill Buckley

آموزش تکنیک های پروداکشن سینمایی با سکانسر Unreal Engine

تکنیک های پروداکشن سینمایی

 

آموزش تکنیک های پروداکشن سینمایی با سکانسر Unreal Engine : اگر بدنبال ایجاد فیلم های سینمایی آماده تولید با استفاده از آنریل انجین هستید،این دوره برای شماست. در این دوره ،هنرمند Bill Buckley، تمامی مراحل ساخت فیلم سینمایی را با ابزار قدرتمند Sequencer در آنریل انجین را نشان می دهد.

ایشان پایپ لاین خود را برای کمک به انیماتورها که آزادانه در مایا انیمیت کنند را یاد می دهد. در بخش پایانی،تمامی شات ها در آنریل جمع آوری می شود و نحوه ویرایش فریم ها را در پریمیر یاد می دهد. . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Cinematic Production Techniques Using the Unreal Engine Sequencer with Bill Buckley

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 9

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Bill Buckley

نرم افزار : Maya – Premiere – Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Cinematic Production Techniques Using the Unreal Engine Sequencer with Bill Buckley

If you’re looking to create production-ready cinematics utilizing the power of the Unreal Engine, this workshop is for you. Bill Buckley guides viewers through the entire process of creating a cinematic using the mighty Sequencer tool in Unreal Engine, beginning with a review of the needs of the project before jumping into establishing the shots required. You’ll discover techniques for blocking out establishing shots at the game level while always keeping cinematic principles in mind.

Moving onto the hero shots, Bill introduces a character into the level, where Maya is introduced to the workflow for the purposes of animation. During this process, Bill shares his pipeline that helps to empower animators to freely animate in Maya while updating their scenes in Unreal.

The final portion of this workshop compiles all the shots in Unreal and Bill shows how he renders the frames for his edit in Premiere. He demonstrates his tried-and-tested techniques that help artists to maximize their efforts while keeping an organized and efficient workflow.

حجم کل : 1.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا