آموزش ساخت فضای شهری و ساختمانی در CityEngine
CityEngine in VFX Shot Based Approach To High Quality Procedural Film Sets
ساخت فضای شهری و ساختمانی در CityEngine
در دوره ساخت فضای شهری و ساختمانی در CityEngine ، مدرس ماتیاس بوالیر، نحوه ایجاد مجموعه فیلم های دیجیتالی رویه ای را آموزش می دهد ودر یک مجموعه آموزشی بر روی انتقال کارامد رویکرد کلی هنر مفهومی کار میکند و موضوعات مهم از قابلیت هدایت و طراحی مدلسازی پروسه ها برای یک برنامه کاربردی مبتنی بر شات را آموزش می دهد.
ابتدا، با مقدماتی از رندر Esri CityEngine و NextLimit’s Maxwell این دوره آموزشی را آغاز مینماییم. به علاوه، مثال هایی از مجموعه دوبی در CityEngine را در آینده ای نزدیک ارائه می دهیم. سپس برای نشان دادن نحوه ایجاد یک ثانیه ، مجموعه مشابه از ابتدا را به شما عزیزان می آموزیم.
مربی این دوره، ماتیاس بوالیر، با استفاده از پایپ لاین اسکریپت ارائه شده که طراحی مجدد سریع را شامل می شود، همه هندسه ها را به مایا می آورد و صحنه را در Maxwell Render رندر می نماید و با استفاده از شیدرهای نهایی آنها را ارجاع می دهد. درنهایت وارد کار فتوشاپ سفارشی می شود و هر رندر را برای کیفیت نهایی روتوش می کند. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- خلاصه آموزش
- معرفی مات و Favela Set
- تمرین و اهداف
- معرفی CityEngine
- معرفی ماکسول رندر
- معرفی MEL و پایتون
- PRF Prefs
- مفهوم هنر
- راه اندازی پروژه
- پایپ لاین اسکریپت شده
- ارائه تنظیمات
- معرفی CGA
- ایجاد دارایی
- مجموعه نمونه و نظریه قانون
- تنظیمات
- کار ارسال در فتوشاپ
- خروجی
تصاویری از آموزش ساخت فضای شهری و ساختمانی در CityEngine :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – CityEngine in VFX Shot Based Approach To High Quality Procedural Film Sets
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 7 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 23
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Matthias Buehler
نرم افزار : maxwell render ، CityEngine ، maya
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – CityEngine in VFX Shot Based Approach To High Quality Procedural Film Sets
In this seven hour lecture, Matthias Buehler discusses the creation of procedural digital film sets. He focuses on a practical approach towards efficiently translating concept art into a procedurally generated set, addressing the important topics of directability and designing the modeling procedures for a specific, shot based application. He continues with introductions to Esri CityEngine and NextLimit’s Maxwell Render. Further on, he presents an example of a near-futuristic Dubai-esque set in CityEngine, then continues to show how to create a second, similar set from scratch. Using a proposed scripted render pipeline that allows rapid design iterations, he ports all geometries to Maya to render the scene in Maxwell Render, using the automatically referenced final shaders. Finally, he steps through a custom PhotoShop action, to retouch each rendering to final quality.
1. Training Outline
2. Intro Matt And Favela Set
3. Copyright Notes
4. Training Focus And Goals
5. Intro To CityEngine part 1
6. Intro To CityEngine part 2
7. Intro To Maxwell Render
8. Intro To MEL And Python
9. PRT Prefs
10. Concept Art
11. Project Setup
12. Scripted Pipeline
13. Render Setup
14. Intro To CGA Part 1
15. Intro To CGA Part 2
16. Asset Creation
17. Example Set And Rule Overview
18. Set From Scratch Part 1
19. Set From Scratch Part 2
20. Post Work In Photoshop
21. Outro
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز - 80%
80%
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید