بیت گراف
HoudiniRedshiftThe Gnomon Workshopآموزشجلوه های ویژهرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش تخریب ساختمان FX در Houdini

The Gnomon Workshop – Controlled Building Demolition FX in Houdini

آموزش تخریب ساختمان FX در Houdini

تخریب ساختمان FX در Houdini

 

آموزش تخریب ساختمان FX در Houdini : در این دوره 5 ساعته از هنرمند Timucin Ozger، با نحوه ساخت یک صحنه تخریب قابل هدایت هنری در هودینی آشنا خواهید شد. این ورک شاپ تکنیک های تخریب rigid-body را با استفاده از RBD Bullet Solver نشان می دهد و نحوه شکستن مدل و ایجاد محدودیت ها را با شبیه سازی ثانویه مانند افکت های pyro و آوار را یاد می دهد.

در طول این دوره،تمامی ابزارها و مفاهیم مورد نیاز از راه اندازی TOP برای تکرار سریع،شکستن متریال RBD ،محدودیت های RBD ،شبیه سازی ثانویه،تنظیم دود خالص DOP سفارشی،تنظیمات Sparse Sim Pyro، حلقه های for، کامپایل بلوک ها،نمونه ها و رندرینگ با Redshift را پوشش می دهد. . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Controlled Building Demolition FX in Houdini

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 13

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Timucin Ozger

نرم افزار : Redshift – Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Controlled Building Demolition FX in Houdini

Discover how to create an art-directable destruction scene in Houdini with this 5-hour workshop by Timucin Ozger, Head of FX at the award-winning Mr. X. This entire workshop is taught inside Houdini; only a basic understanding of the Houdini user interface is all that is needed to be able to follow along with this tutorial, from an empty scene file to a full-set demolition.

Tim reveals his production-proven, rigid-body destruction (RBD) techniques using the RBD Bullet Solver and shares how to properly fracture a model and create constraints together with secondary simulations such as debris and pyro effects. Throughout the process, Tim explains all the tools and concepts required, from TOPs setup for fast iteration, RBD Material Fracture, Packed Primitives, RBD Constraints, simulation secondaries, Custom DOP net smoke setup, Sparse Sim Pyro Setups, for-loops with Compile Blocks, Instances, and rendering with Redshift. As the final step, Tim details how to trigger all the events with custom objects to create your very own complete building demolition inside Houdini

حجم کل : 1.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا