ModophotoshopThe Gnomon Workshopآموزششرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد تفنگ در Modo

TheGnomon Workshop – Creating a Gun in Modo with Tor Frick

اموزش طراحی تفنگ در مودو

آموزش طراحی تفنگ در مودو

 

آموزش طراحی تفنگ در مودو : در این دوره آموزشی، تور فریک ، تکنیک هایش در مودو را برای طراحی، مدلسازی و تکسچر یک اسلحه علمی تخیلی ارائه مینماید. تور با راه اندازی صحنه، کارش را شروع می کند و به منظور تست عملکرد و اطمینان از تمام کارها در زمان انجام طراحی، یک راه انداز انیمیشن پایه را برای اسلحه ارائه مینماید.

زمانیکه این اسلحه را می سازید، تور یک کتابخانه kitbash و بولین برای آن ایجاد می کند واز آن نهایت استفاده را میکند. ایشان ، در مرحله اصلاح و جزئیات ابزارهای مدلسازی مودو و مفاهیم و مدلهای های پولی را به طور سریع آموزش می دهد.

در فصل آخر، تور، تنظیم شیدرها و متریالها برای رندر نهایی و نحوه استفاده از شیدرهای مودو و افکتهای رویه ای را بدون نیاز به رفتن در UV مپینگ، نشان میدهد. با سافت ساز همراه باشید. .

عناوین اصلی آموزش طراحی تفنگ در مود:

  • طراحی Blockout
  • طراحی refinement
  • دیتیلینگ و شیدینگ اولیه
  • متریال سازی
  • رندرینگ نهاییی
  • و ….

تصاویر طراحی تفنگ در مودو:

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:


عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a Gun in Modo with Tor Frick

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 4 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tor Frick

نرم افزار : photoshop – modo

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating a Gun in Modo with Tor Frick

In this tutorial, Tor Frick shares his techniques in Modo to design, model and texture a sci-fi gun. Tor begins with scene setup and a basic animation setup for the gun, in order to test functionality and to make sure that everything works while blocking out the design. While building the gun, Tor sets up a small kitbash and boolean library, and explains how best to use them. In the refinement and detailing phase, he dives deeper into Modo’s modeling tools and how to quickly create concept and high-poly models. In the last chapter, Tor goes through, in detail, how to set up the shaders and materials for the final renders, and how to leverage some of Modo’s shaders and procedural effects without the need to go into UVmapping.

01. Design Blockout
02. Design refinement Part 1
03. Design refinement Part 2
04. Design refinement Part 3
05. Detailing and basic shaders Part 1
06. Detailing and basic shaders Part 2
07. Materials and rendering

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

User Rating: 4.18 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا