بیت گراف
mayaSubstance PainterThe Gnomon WorkshopUnreal EngineZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهشیدینگطراحی محیطمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ایجاد قلعه قرون وسطی در Unreal Engine 5

The Gnomon Workshop - Creating a Medieval Castle in Unreal Engine 5 With Phil Stoltz

آموزش ایجاد قلعه قرون وسطی در Unreal Engine 5

ایجاد قلعه قرون وسطی در Unreal Engine 5

 

آموزش ایجاد قلعه قرون وسطی در Unreal Engine 5 : در این دوره از هنرمند Phil Stoltz، در 4 ساعت با نحوه طراحی یک قلعه قرون وسطی در نرم افزار Unreal Engine 5 آشنا خواهید شد. ایشان نکات و تکنیک های بی نظیری برای ساخت صحنه قلعه قرون وسطایی بسیار فوق واقعی را نشان می دهد. این کورس به جزییات پایپ لاین ساخت محیط می پردازد.

ایشان با استفاده از طیف وسیعی از برنامه هایی علاوه بر آنریل انجین چون Maya, ZBrush, Substance Painter, و Megascans فرآیند فکری خود و چندین روش مختلف برای ساخت محیط از مسدود سازی صحنه تا ساخت جهان ،استفاده از پلن ها برای برنامه ریزی همه چیز،نورپردازی صحنه با سیستم نورپردازی جدید Lumen را نشان می دهد. . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a Medieval Castle in Unreal Engine 5 With Phil Stoltz

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Phil Stoltz

نرم افزار : Maya – ZBrush – Substance Painter – Unreal – Quixel Megascans

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating a Medieval Castle in Unreal Engine 5 With Phil Stoltz

Learn how to master natural-looking environments in Unreal Engine 5 using up-to-date industry techniques. In this 4-hour workshop, Phil Stoltz, a Senior Environment Artist working in the videogame industry, reveals his tips and techniques for creating a photorealistic medieval castle scene.

The chapters of this workshop detail the environment creation pipeline. Using a wide range of software in addition to Unreal, including Maya, ZBrush, Substance Painter, and Megascans, Phil guides viewers through his complete thought process as he demonstrates several different environment-creation methods. Follow along from blocking out a scene to world-building, using sketches to plan everything out, and lighting scenes using Unreal’s new lighting system, Lumen.

حجم کل : 9.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 2.93 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا