بیت گراف
MARImayaThe Gnomon Workshopvrayآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهشیدینگمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ایجاد وسایل سه بعدی فتورئالستیک برای پروداکشن

The Gnomon Workshop – Creating a Photorealistic 3d Prop for Production

آموزش ایجاد وسایل سه بعدی فتورئالستیک برای پروداکشن

ایجاد وسایل سه بعدی فتورئالستیک برای پروداکشن

 

آموزش ایجاد وسایل سه بعدی فتورئالستیک برای پروداکشن : در این دوره از هنرمند Babak Bina، با ورک فلوی شیدینگ و مدلینگ در نرم افزار های Mari ، Maya و V-Ray آشنا خواهید شد.این دوره فرآیند کامل مدلینگ و شیدینگ را برای خلق هر چیز واقعی و آماده پروداکشن یاد می دهد.

این ورک شاپ 3 ساعته، طیف گسترده ایی از ابزارها و تکنیک ها جهت ساخت وسایل سه بعدی با تمرکز بر ورک فلوی ترجیحی صنعت پوشش میدهد. ایشان به مدلینگ یک ماکت دیجیتالی فتورئالستیک ،و روش های مختلف مدلینگ سطح سخت در مایا می پردازد.

این دوره بهتری روش برای ایجاد یووی لایوت کارآمد در مایا؛ماسکینگ RGB و لایه های شکلی برای ورک فلوی غیر مخرب در Mari،ایجاد صحنه سایه زنی شده و تکسچر شده رویه ایی؛استفاده از شیدر V-Ray برای دادن look-dev به کار و … را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a Photorealistic 3d Prop for Production

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 6

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Babak Bina

نرم افزار : Mari – Maya – VRay

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating a Photorealistic 3d Prop for Production

Learn how to make photorealistic, production-ready props with this complete modeling and shading guide by Babak Bina, Senior 3D Generalist at Scanline VFX and filmmaker. This 3-hour workshop covers a wide range of tools and techniques for making 3D props, focusing on industry-preferred workflows, and is suitable for artists of any skill level.

Beginning with photograph references of a vintage paraffin torch, Babak dissects the anatomy of the object, explaining how to approach the modeling of a photorealistic digital replica and examines a few different hard-surface modeling methods in Maya. He discusses the logic behind his decision-making and how planning ahead can help save headaches further down the line.

With the modeling complete, Babak discusses the best practices for creating an efficient UV layout in Maya that can be used in a procedural texturing workflow. He then takes the model into Mari, to reveal the power of RGB masking and shared layers for a non-destructive workflow, resulting in a procedurally textured and shaded scene. Before leaving Mari, the V-Ray shader is used for a portion of the look-dev work before exporting the maps and making final adjustments and refinements back in Maya, where the production asset is completed using V-Ray.

The project files supplied with this workshop include Babak’s high-resolution photographs of the vintage paraffin torch, a labeled diagram of the torch’s cross-sectional view, and where to download the textures demonstrated in the workshop.

حجم کل : 1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا