بیت گراف
blenderSubstance PainterThe Gnomon WorkshopUnreal Engineآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ایجاد یک راهروی علمی تخیلی در Unreal Engine 5

The Gnomon Workshop – Creating a Sci-Fi Hallway in Unreal Engine 5

آموزش ایجاد یک راهروی علمی تخیلی در Unreal Engine 5

ایجاد یک راهروی علمی تخیلی در Unreal Engine 5

آموزش ایجاد یک راهروی علمی تخیلی در Unreal Engine 5 : در این دوره از هنرمند Dominique Buttiens، در 3.5 ساعت، با پایپ لاین کامل تکسچرینگ با استفاده از UE5 , Blender و Substance Painter برای ایجاد یک راهروی علمی تخیلی آشنا خواهید شد. ایشان تکنیک های تکسچرینگ مدرن در آنریل انجین 5،نحوه ایجاد شیدر ها بصورت سریع،کارآمد و با کیفیت را نشان خواهد داد.

این ورک شاپ به جزییات کامل به ساخت یک راهروری Sci-Fi از کانسپت اولیه ،مدلینگ در بلندر تا فاز نهایی ،تنظیمات نوری و مراحل توسعه بصری خواهد پرداخت. ایشان نحوه تنظیم ورک فلوی برای کار انفرادی و تیمی ،اصول اولیه مدلینگ تکسچرینگ ،نکات مفید و فرآیند های فکری در سطح AAA را در تسکچرینگ پوشش خواهد داد این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a Sci-Fi Hallway in Unreal Engine 5

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.27 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 9

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Dominique Buttiens

نرم افزار : Unreal Engine – Blender – Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating a Sci-Fi Hallway in Unreal Engine 5

In this 3.5-hour workshop, Dominique Buttiens teaches modern texturing techniques inside Unreal Engine 5 and demonstrates how to create shaders with speed, quality, and efficiency. This workshop details the entire creation process of a sci-fi hallway, including the initial concepting and modeling in Blender, all the way through to the final lighting setup and visual development stages.

Dominique, a Principal Environment Artist, breaks down his AAA industry-level thought processes for texturing pipelines and instructs on how you can set up your own workflow for both solo and team projects. His workshop is aimed at artists with a basic understanding of modeling, texturing, and Unreal Engine. Dominique offers best practices for industry artists and tech artists alike and provides useful tips and workflows for indie teams, solo projects, and hobbyists.

The software used for this project includes Unreal Engine 5, Blender, and Substance Painter; however, the skills and knowledge are transferable to other tools and game engines. While Dominique’s Texturing Pipeline Practices are demonstrated using the example of a sci-fi hallway, the ultimate goal is for the techniques to be applied to any project of your choosing.​

حجم کل : 5.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا