Marmoset ToolbagmayaSubstance PainterThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشتکسچرینگحجاریشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت یک تپانچه علمی تخیلی برای بازی ها

The Gnomon Workshop - Creating a Sci-Fi Pistol for Games

آموزش ساخت یک تپانچه علمی تخیلی برای بازی ها

آموزش ساخت یک تپانچه علمی تخیلی برای بازی ها

 

آموزش ساخت یک تپانچه علمی تخیلی برای بازی ها : در این دوره از هنرمند Sean Marino ، با نحوه ساخت یک اسلحه تپانچه Sci-Fi برای تولید بازی ها در نرم افزارهای مایا،زیبراش،مارموست و سابستنس پینتر آشنا خواهید شد.

این دوره نحوه تنظیم مدل در مایا ،انتقال به زیبراش برای حجاری سطح سخت برای ایجاد مدل high-poly نهایی ، یووی لایوت و آنرپینگ مدل و بیک همه چیز در Marmoset Toolbag و در نهایت ساخت ظاهر نهایی سلاح را در Substance Painter پوشش میدهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a Sci-Fi Pistol for Games

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.22 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Sean Marino

نرم افزار : Maya – ZBrush – Marmoset Toolbag – Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating a Sci-Fi Pistol for Games

Learn how to create a sci-fi pistol for game production. Sean Marino, Associate Art Director at Riot Games, shares his workflow for modeling a weapon asset for games, starting from an initial concept and working in references of classic shooters to establish a general style target for the model.

The work begins in Maya, where Sean demonstrates how to create a rough block-out of the weapon, using the concept as a starting guide and taking artistic liberties to adjust the model where needed. The model is then taken into ZBrush, where some hard-surface sculpting work is applied to create a final high-poly model. With the high-res model ready, Sean takes everything into Rizom UV Layout to unwrap and unpack the UVs and bake everything using Marmoset Toolbag.

As the final step of the process, Sean opens up Substance Painter to cover the helpful basics of creating a master material template before diving deep into the detailing work to generate the final look of the weapon.

With over a decade of experience focused on hard-surface and weapon design, Sean’s workshop aims to share his professional, tried-and-tested approach to modeling weapons for production. While his workflow does use specific software, the decision-making and workflow he shares can be applied to the software of your choice. By completing the workshop, you will have the knowledge to create highly detailed weapons for first or third-person games.​

حجم کل : 4.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 1.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا