ArnoldMarvelous DesignermayaphotoshopSubstance PainterThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهشیدینگطراحی کاراکترکامپوزیتمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ساخت تصویر کاراکتر سه بعدی با سبک خاص

The Gnomon Workshop – Creating a Stylized 3d Character Illustration

آموزش ساخت تصویر کاراکتر سه بعدی با سبک خاص

ساخت تصویر کاراکتر سه بعدی با سبک خاص

 

آموزش ساخت تصویر کاراکتر سه بعدی با سبک خاص : در این دوره از هنرمند Amy Sharpe، با استفاده از نرم افزار های Substance Painter،ZBrush،Arnold،Photoshop،Maya و Marvelous Designer، فرآیند طراحی یک کاراکتر و زنده کردن بعنوان یک تصویر سه بعدی نهایی را یاد می گیرید.

ایشان تکنیک های پروداکشن برای سریع،تمیز و کارآمد ساختن فرآیند طراحی کاراکتر را به اشتراک می گذارد. این ورک شاپ طراحی کانسپت و کامپوزیشن در فتوشاپ؛حجاری در زیبراش ؛ کار در Marvelous Designer؛ مدلینگ،ریتوپولوژی و یووی در مایا ؛ تکسچرینگ در سابستنس دیزاینر ؛توسعه look در مایا و آرنولد؛ تصویر نهایی در فتوشاپ را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a Stylized 3d Character Illustration

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5.11 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 17

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Amy Sharpe

نرم افزار : Substance Painter – ZBrush – Arnold – Photoshop – Maya – Marvelous Designer

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating a Stylized 3d Character Illustration

Explore the process of designing a character and bringing it to life as a final 3D image using ZBrush, Maya, and Substance Painter, with supporting design work handled in Marvelous Designer and Photoshop. This workshop by Senior Character Artist, Amy Sharpe, demonstrates her personal workflow while showcasing some of the production techniques she’s adapted to make her character design process quick, clean, and efficient at all stages.The workshop begins with the loose sketching of concepts and compositions in Photoshop, sculpting in ZBrush, and covers a small amount of Marvelous Designer. Further modeling, retopology, and UV-ing work are then taken care of in Maya. The second half of Amy’s workshop includes her texturing workflow in Substance Painter, continued by her look development pipeline in Maya and Arnold, before wrapping up the final image in Photoshop.

This workshop is intended for late beginner to intermediate artists, though the general concepts discussed can be useful to artists of all levels. By the end of this tutorial, you will have an understanding of an efficient workflow that you can follow or adapt to your own process, making it easier for you to design and bring to life your own 3D characters.

حجم کل : 1.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.45 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا