blenderSpeedTreeThe Gnomon WorkshopUnreal Engineآموزششرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت صحنه مرداب برای بازی با SpeedTree و Photogrammetry

The Gnomon Workshop – Creating a Swamp Scene for Games with SpeedTree & Photogrammetry

آموزش ساخت صحنه مرداب برای بازی با SpeedTree و Photogrammetry

ساخت صحنه مرداب برای بازی با SpeedTree و Photogrammetry

 

آموزش ساخت صحنه مرداب برای بازی با SpeedTree و Photogrammetry : در این دوره از هنرمند Adrien Paguet-Brunella ، در 2.5 ساعت،با نحوه ساخت یک صحنه مرداب برای بازی در نرم افزار های در Unreal،Blender و Speed Tree آشنا خواهید شد. در این دوره، با استفاده از نرم‌افزار SpeedTree و بلندر و تکنیک فتوگرامتری، به زنده کردن صحنه های محیط های طبیعی خواهیم پرداخت.

این دوره، نحوه کار با نرم افزار SpeedTree ،انجام تکنیک فتوگرامتری، طراحی و ساخت یک صحنه مرداب ، با روش‌هایی برای ایجاد درختان و گیاهان با استفاده از SpeedTree ،ایجاد اجسام و اشیاء طبیعی مانند سنگ‌ها ،شاخه ها ، برگ‌ها با فتوگرامتری و روش‌هایی برای ایجاد برکه های آبی، مه و دود، و نورپردازی به صورت کامل این صحنه را پوشش میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a Swamp Scene for Games with SpeedTree & Photogrammetry

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.26 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 9

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Adrien Paguet-Brunella

نرم افزار : SpeedTree –  Unreal Engine – Blender

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating a Swamp Scene for Games with SpeedTree & Photogrammetry

Join Adrien Paguet-Brunella, Senior Environment Artist, as he takes you on a comprehensive journey through the complete process of creating assets for a game environment biome collection. In this step-by-step workshop, you’ll gain valuable insights into using SpeedTree, Blender, and Photogrammetry techniques to bring your natural environments to life.

Designed for intermediate-to-advanced artists with prior knowledge of SpeedTree, Blender, and Unreal Engine, this workshop provides a complete overview of asset creation. Using photogrammetry and photometric stereo captures, Adrien dives into meticulously creating high-resolution leaves, branches, and flowers, ensuring every detail is carefully crafted.

Adrien demonstrates how to create a hero tree, which serves as a blueprint for creating variations of trees. You’ll also learn how to process scanned grounds and rocks and how to transform them into tileable landscape materials, along with some general photogrammetry tips.

In addition to asset creation, Adrien shares valuable AAA production tips for building collections for natural environments. To conclude the workshop, he demonstrates how to seamlessly weave together all the assets created, resulting in an immersive and realistic scene plus dioramas.

Project files available with this workshop include SpeedTree files for the hero tree, the tree variations, 3 bark texture sets, and photogrammetry data for the hero trunk and ground.

حجم کل : 5.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا