بیت گراف
HoudiniNUKEThe Gnomon Workshopآموزشپست پروداکشنجلوه های ویژهشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد شات پروداکش FX در Houdini

The Gnomon Workshop - Creating an FX Production Shot in Houdini with Simon Littlejohn

آموزش ایجاد شات پروداکش FX در Houdini

ایجاد شات پروداکش FX در Houdini

 

آموزش ایجاد شات پروداکش FX در Houdini : در این دوره از هنرمند Simon Littlejohn، با استفاده از نرم افزار های Houdini و Nuke ، با نحوه ساخت افکت ها از پیچک های استخوان گرفته تا حمله شاخک لزج آشنا خواهید شد.ایشان صفر تا صد فرآیند و تکنیک های خود را در طول مسیر به اشتراک می گذارد.

سیمون نحوه ایجاد افکت بسیار قابل کنترل بدون نیاز به شبیه سازی فلیپ را یاد می دهد. ایشا نحوه استفاده از VEX ساده،ایجاد محدودیت ها،اجرای منحنی های متحرک از طریق شبیه سازی vellum برای ایجاد افکت های واقع گرایانه،ایجاد پترن های تاربندی دقیق را یاد خواهد داد. . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating an FX Production Shot in Houdini with Simon Littlejohn

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 6 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Simon Littlejohn

نرم افزار : Houdini – Nuke

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating an FX Production Shot in Houdini with Simon Littlejohn

Follow along as FX Supervisor, Simon Littlejohn, creates a series of effects using Houdini and Nuke, from bone-crushing tendrils to a slimy tentacle attack. Simon approaches the workshop as the creation of a complete shot, from start to finish, revealing his processes and techniques along the way.

With over a decade of industry experience, Simon walks through his tried-and-trusted methods for procedurally generating curves using for-loops, and shows how to attach those curves to any animated character using simple yet powerful VEX. From there, he instructs how to “grow” those curves over time in visually interesting patterns, and ultimately create high-fidelity 3D geometry from them. The second technique in this workshop details how to create a slime trail left behind as the tendrils take over the character’s body. Simon shares how to create this highly controllable effect without the need for FLIP simulation, which can often be expensive and unpredictable.

حجم کل : 1.3 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا