mayaSubstance PainterThe Gnomon WorkshopUnreal EngineZBrushآموزشساخت بازیشرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت دارایی ها و معماری برای محیط های بازی

The Gnomon Workshop – Creating Assets & Architecture for Game Environments

آموزش ساخت دارایی ها و معماری برای محیط های بازی

آموزش ساخت دارایی ها و معماری برای محیط های بازی

 

آموزش ساخت دارایی ها و معماری برای محیط های بازی : در این دوره از هنرمند Giovani Magana ، با نحوه ساخت دارایی ها و معاری برای محیط های بازی با استفاده از Maya ، ZBrush و Unreal Engine 5 آشنا خواهید شد. در این آموزش، با روش های طراحی و ساخت منابع معماری برای محیط های بازی آشنا می شوید.

در این آموزش، مفاهیمی چون معماری و طراحی محیط بازی ،نحوه طراحی و ساخت منابع معماری مانند ساختمان ها، آبجکت ها و دکوراسیون ها با استفاده از نرم افزارهای مانند Maya و ZBrush پوشش داده می شود. همچنین، روش هایی برای بهینه سازی منابع معماری و تکنیک های مختلفی در ورک فلو حرفه ایی را یاد می دهد.

وی رویکرد خود را برای ایجاد کاشی ها،تریم شیت ها،تکسچرهای تایلیبل، مش های تایلیبل،نحوه ایجاد دیگر دارایی ها چون سنگ ها و وسایل با استفاده از زیبراش را نشان میدهد. در نهایت محیط نهایی در آنریل انجین 5 ساخته و تکمیل می شود. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Assets & Architecture for Game Environments

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Giovani Magana

نرم افزار : Maya – ZBrush – Unreal Engine – Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating Assets & Architecture for Game Environments

Discover how to build a game environment in Unreal Engine 5 using assets created in Maya and ZBrush. Senior Environment Artist Giovani Magana shares various techniques from his professional workflow, focusing on efficiently building assets and architecture for game environments using an essential modular approach.

This workshop is intended for intermediate-level artists with some prior knowledge of working with Maya, ZBrush, and Unreal Engine assumed. Giovani begins by sketching initial ideas in Photoshop before building a modular asset kit in Maya. He discusses his approach to creating tiles, trim sheets, tileable textures, and tileable meshes and then demonstrates how to create other assets, such as rocks and props, using ZBrush.

To conclude this workshop, Giovani builds the final house and environment in Unreal Engine 5. He also assembles a corner of the environment to demonstrate his full process for creating organic landscapes, providing tips for finishing up a full environment using Unreal Engine.

The workshop focuses primarily on making the assets needed to build a game environment; Giovani’s Substance Designer and Unreal material graphs are shown in the workshop but are not detailed step by step.

حجم کل : 8.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.3 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا