Marmoset ToolbagmayaSubstance DesignerSubstance PainterThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشتکسچرینگحجاریریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ایجاد طراحی الگوهای پیچیده در Substance,Zbrush,Maya

The Gnomon Workshop - Creating Complex Designs and Patterns

طراحی الگوهای پیچیده

طراحی الگوهای پیچیده

 

در این دوره آموزشی طراحی الگوهای پیچیده مربی دوره Nate Stephens، چگونگی ایحاد دارایی مدال دکوری پیچیده را با استفاده از Substance Designer, ZBrush, Maya, و Marmoset Toolbag را یاد خواهد داد. با Substance Designer شروع میکنیم و اشکال پیچیده شکل و مورد بررسی قرار می دهیم. هنگامی یک شبکه الگو ساخت شود ، یک heightmap بیس طراحی شده است، سپس به زیبراش حرکت میکنیم تا اسکالپتینگ نهایی شود.

تکنیک های متعدد و ورکفلو در زیبراش برای نهایی سازی مدل و شروع فرآیند ریتوپولوژی بررسی می شوند. سپس دارایی را به داخل مایا برای ریتوپولوژی اضافی و ایجاد یووی می پردازیم. در نهایت ، همه چیز را به داخل Marmoset Toolbag جهت بیک مپ های تکسچر و تنظیم ریگ نورپردازی خواهیم برد. علاوه بر آن ، در مورد مزایای ورک فلوی مدولار،استفاده مجدد از شبکه سابستنس دیزاینر ، چگالی texel ، نورپردازی تئوری صحبت خواهیم کرد. با ســافــت ســاز همراه باشید.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • معرفی و مقدمات
  • تنظیم
  • ایجاد اشکال
  • تایم لپس ایجاد اشکال
  • بلندینگ و مدیریت اشکال
  • Warping و پوشاندن لبه
  • Surface Weathering
  • ZBrush Displacement
  • اسکالپتینگ زیبراش
  • ریتوپولوژی و بیکنیگ

گالری این مجموعه آموزشی :

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Complex Designs and Patterns

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Nate Stephens

نرم افزار : substance designer, substance painter, maya, zbrush, marmoset toolbag

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating Complex Designs and Patterns

In this title, Principal Artist Nate Stephens demonstrates the creation of a complex decorative medallion asset using Substance Designer, ZBrush, Maya, and Marmoset Toolbag. Starting in Substance Designer, complex shapes are formed and explored, leveraging the flexibility and experimental power of the software. Once a template network has been setup, and a base heightmap has been designed, he then moves to ZBrush to finalize the sculpting. Multiple techniques and workflows are explored in ZBrush to finish the model, and then begin the retopology process. The asset then moves to Maya for additional retopology and UV creation. Finally, Nate imports everything into Marmoset Toolbag to bake texture maps, and setup a lighting rig that can be used for finalizing material work. Additionally, Nate discusses the benefits of this modular workflow, Substance Designer network reuse, texel density, and lighting theory that can help all artists present their work in a professional manner.

حجم کل : 1.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.6 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا