بیت گراف
mayaSubstance DesignerSubstance PainterThe Gnomon WorkshopUnreal EngineZBrushآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهشیدینگطراحی محیطمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ایجاد شاخ و برگ و پوشش گیاهی برای بازی

The Gnomon Workshop – Creating Complex Vegetation and Foliage for Games with Peyton Varney

آموزش ایجاد شاخ و برگ و پوشش گیاهی برای بازی

ایجاد شاخ و برگ و پوشش گیاهی برای بازی

 

آموزش ایجاد شاخ و برگ و پوشش گیاهی برای بازی : در این دوره از هنرمند Peyton Varney، فرآیند ایجاد پوشش گیاهی و شاخ و برگ را برای محیط های بازی را در Unreal،Substance Painter،Substance Designer،ZBrush و Maya را یاد خواهید گرفت. این دوره در سطح متوسط به بررسی ایجاد شاخ و برگ،ایجاد انواع چمن و درخت و نحوه قرار دادن آنها در محیط واقعی می پردازید.

وی نحوه جمع آوری تصاویر رفرنس،مسدودسازی صحنه ،ایجاد تنه و شاخه های درختان،نحوه تنظیم چمن ها و شاخ و برگ درختان را پوشش می دهد. در این دوره ورک فلوی استفاده از پوشش گیاهی را برای محیط های خود یاد می گیرید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Complex Vegetation and Foliage for Games with Peyton Varney

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.20 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 7

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Peyton Varney

نرم افزار : Unreal – Substance Painter – Substance Designer – ZBrush – Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating Complex Vegetation and Foliage for Games with Peyton Varney

Let Peyton Varney, Environment Texture Artist at Naughty Dog, guide you through the process of pushing vegetation in your game environments to the next level. Following on from Peyton’s “Introduction to Creating Game-Ready Foliage” workshop, this intermediate-level tutorial takes a deeper dive into foliage creation. Discover how to create a variety of grass and tree assets for your scene and learn how to place them in your environments for realistic results.

Follow Peyton as he works through the process of reviewing collected references, blocking out a scene, and creating the trunk and branches of his trees. You’ll see how to place your cards — that you will individually create by hand — efficiently in your environment. The workshop also covers grass creation and how to set up a group of grass assets that offer a strong amount of variation and an organic quality to your scenes. Once you have created all of your foliage assets, you will go into the workflow of proper placement in Unreal Engine and learn how to push your scenes further.

Basic knowledge of vegetation creation is suggested as this tutorial focuses on the creation process of trees and grass and the workflow of how to get more out of your vegetation assets. At the end of this tutorial, you will have a strong understanding of how to push your foliage to the next level, and have a variety of techniques to help you set up different grass and tree assets to vary up your scenes. You’ll also have the confidence to place your assets to achieve the natural and realistic results that audiences expect.

حجم کل : 2.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا