ArnoldmayaThe Gnomon Workshopآموزشپلاگین استفاده شدهرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد مو و خز موجود با استفاده از XGen و Arnold

The Gnomon Workshop – Creating Creature Fur Using XGen & Arnold

آموزش ایجاد مو و خز موجود با استفاده از XGen و Arnold

ایجاد مو و خز موجود با استفاده از XGen و Arnold

آموزش ایجاد مو و خز موجود با استفاده از XGen و Arnold : در این دوره از هنرمند Bruno Tornisielo، با اصول مو و خز با استفاده از XGen و Arnold در نرم افزار Maya آشنا خواهید شد. این دوره نحوه ساخت خز برای موجودات را از صفر نشان میدهد. ایشان در 2.5 ساعت، جزییات ساخت مو و خز باورپذیر و همچنین ابزارها و اصول اساسی XGen ،ایجاد منحنی ها و مادیفایر ها و نحوه ایجاد برش و نویز ورا یاد میدهد.

این دوره نحوه بدست آوردن کنترل کامل روی گروم،فرآیند ایجاد راهنماها و لایه ها،مادیفایر های مورد نیاز،نحوه نقاشی مپ ها با زیبراش ،رندرینگ در Arnold و ایجاد یک گروم برای پورتفولیو را پوشش میدهد. اگر بدنبال یادگیری اصول XGen و ایجاد خز و مو برای حیوانات و موجودات واقعی هستید، این دوره برای شماست. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Creature Fur Using XGen & Arnold

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.25 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : فایل txt

مربی دوره : Bruno Tornisielo

نرم افزار : XGen – Arnold – Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating Creature Fur Using XGen & Arnold

Discover how to create creature fur from scratch in Maya using XGen and Arnold with Creature FX Artist Bruno Tornisielo. This 2.5-hour workshop details Bruno’s process for crafting believable hair and fur, starting with a simple sphere to demonstrate XGen’s fundamental tools and principles. Bruno reveals all the important tools needed to create curves and modifiers and discusses how to create clumps, cuts, noise, and curls.

With the foundations covered, Bruno covers the importance of separating the groom into layers to gain complete control over the groom. He shares the entire process for creating all the guides and layers for the full groom and demonstrates the modifiers required for each layer before walking through his light rig and shaders. Bruno also details how to paint maps using ZBrush as an added bonus. The workflow follows through to the final render in Arnold and shows how to create an interactive groom for your portfolio.

This workshop is designed for artists looking to learn the basics of XGen as well as those interested in learning how to create realistic animal and creature grooms. This tutorial is packed with useful grooming tips and provides a comprehensive overview of Bruno’s production workflow, as used for creating realistic creature grooms for feature films.

حجم کل : 4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.75 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا