ایجاد کپی دیجیتالی با فتوگرامتری توسط یک دوربین
Creating Digital Doubles With Single-Camera Photogrammetry
ایجاد کپی دیجیتالی با فتوگرامتری
ایجاد کپی دیجیتالی با فتوگرامتری : فتوگرامتری به بخشی جدایی ناپذیر از صنعت سه بعدی به ویژه در مورد ایجاد کاراکتر های دیجیتالی برای فیلم ، تلویزیون و بازی تبدیل شده است. هنرمند Adam Spring، در 5.5 ساعت، مقدمه ایی عمیق را در زمینه فتوگرامتری با تمرکز بر استفاده از اسکن سر دوربین تکی را ارائه می دهد.
این دوره مباحثی چون اصول عکاسی،کیت های کپچر،الگوهای عکسبرداری برای ثبت اسکن سر،اسکن سر تک دوربینه با روش چریکی،پست پراسسینگ تصویر در Lightroom، کار با Agisoft Metashape،پاکسازی مش در زیبراش،توپولوژی سفارشی در زیبراش،نحوه حذف جزییات تکسچر با فتوشاپ و کاری و بهینه سازی داده های اسکن را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالری مجموعه :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Digital Doubles With Single-Camera Photogrammetry
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 6 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 13
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Adam Spring
نرم افزار : ZBrush, Mari, Photoshop, Lightroom, Agisoft Metashape, R3DS Wrap
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Creating Digital Doubles With Single-Camera Photogrammetry
Photogrammetry has become an integral part of the 3D industry, particularly when it comes to creating digital characters for film, TV, and games. In this 5.5-hour workshop, Adam Spring, an experienced senior 3D artist and facial modeler, provides an in-depth introduction to photogrammetry, with a focus on using single-camera head scanning. The topics included in this workshop cover the principles of photography, capture kits, and shooting patterns for capturing a head scan; as well as use cases, examples, and the limitations involved.
Adam takes a guerrilla approach to capture 3D heads using single-camera head scanning. His complete process is shown before he pre-processes the resulting images in Lightroom. With this particular workflow, Agisoft Metashape is introduced to process the scan data, before the mesh cleanup work can begin in ZBrush. Adam then shares how he wraps his custom topology in ZBrush using Wrap, as well as how to remove any unwanted texture details using a combination of Photoshop and Mari. The final segment of the workshop explores how to optimize scan data to a point where it can be used for any solid character look development pipeline.
حجم کل : 2.01 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋