3D CoatblenderphotoshopThe Gnomon Workshopآموزشحجاریرندرینگشرکت سازندهطراحی محیطکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ایجاد کانسپت آرت محیط برای بازی ها Photoshop, 3D-Coat و Blender

The Gnomon Workshop – Creating Environment Concept Art for Games – Asim A. Steckel

آموزش ایجاد کانسپت آرت محیط برای بازی ها Photoshop, 3D-Coat و Blender

آموزش ایجاد کانسپت آرت محیط برای بازی ها

 

آموزش ایجاد کانسپت آرت محیط برای بازی ها Photoshop, 3D-Coat و Blender : در این دوره از هنرمند Asim A. Steckel ، با نحوه طراحی یک ساختمان با استفاده از Photoshop, 3D-Coat و Octane در Blender آشنا خواهید شد.

این دوره نحوه ایجاد و توسعه هنر تولید برای بازی ها ،نحوه ارتباط برقرار کردن ایده ها با بخش های دیگر در یک استودیو ،تحقیقات اولیه تا طوفان فکری،طراحی یک ساختمان،مسدود سازی بصورت سه بعدی، ایجاد تامبنیل ها،کامپوزیشن، تنظیم صحنه سه بعدی و … را پوشش میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Environment Concept Art for Games – Asim A. Steckel

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.05 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Asim A. Steckel

نرم افزار : Photoshop – 3D Coat – Blender

زیرنویس انگلیسی : دارد

The Gnomon Workshop – Creating Environment Concept Art for Games – Asim A. Steckel

Creating and developing production art for games demands not only a deep understanding of the needs and goals of other departments in a game studio but also the consciousness and knowledge of technical restrictions. This 3-hour workshop covers these essential topics in a real game-dev context to share with you how you can visually communicate ideas with other departments in a studio while also understanding their needs and limitations.

This workshop is an advanced tutorial using Photoshop, 3D-Coat & Octane for Blender. Asim leads you through the entire process, from initial research to brainstorming, designing a building, blocking it out in 3D, creating composition thumbnails, setting up a basic scene in 3D, and finally, through to a fully fleshed-out environment concept art piece. Asim shares his experience, knowledge, and the design thoughts he goes through while always taking other aspects into account, such as Game Design, Level Design, Art Direction, and so on.

By following this workshop, you will not only learn Asim’s production-proven techniques and his personal painting process, but you will also learn insights into other aspects that affect your art, providing you with more awareness when tackling your own projects.

حجم کل : 1.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

https://mi.627853.ir.cdn.ir/Video/0000

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.95 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا