آموزش ایجاد انیمیشن اول شخص برای بازی
Creating First Person Shooter Animations for Games
ایجاد انیمیشن اول شخص
این دوره ” ایجاد انیمیشن اول شخص ” ، برای انیماتورهایی می باشد که می خواهند بر روی ایجاد اولین انیمیشنهای شخصی، جهت استفاده در پروژه بازی تمرکز نمایند.
بیل بکلی، طراح بازی و کارگردان انیمیشن، تکنیک ها و تمارینی که در طول تجربه کاری خود در بازی سه گانه FPSانجام داده است را به شما عزیزان نشان میدهد. هم چنین او بر اهمیت ایجاد یک ورک فلو برای اطمینان از جزئیات گیم پلی مناسب مانند ترکیب، تایمینگ، کامپوزیشن، تکرار و مونتاژ در موتور، تاکید می کند.
بیل از پروژه اولین قالب انسانی که آنریل ایجاد میکند، استفاده می کند: اینگونه است که یک انیماتور میتواند یک کار تابعی را بدون نگرانی از کدنویسی آن نمایش دهد. بیل، این دوره آموزشی را از طریق ایجاد یک انیمشن پایه بی اساس که نقطه شروع ایجاد دیگر انیمیشن ها می باشد، شروع می کند.
در ادامه یک آتش را ایجاد می کند و انیمیشنی را که دارای ریگ کاراکتر و یک ریگ اسلحه می باشد را دوباره فراخوانی میکند. نحوه انتقال آن اَسِت ها در آنریل ، درحالیکه نقاط تماس و تایمینگ آن حفظ شود و همچنین چگونگی دستکاری بلوپرینتهای موجود در آنریل را برای دستیابی به بهترین شکل و ایجاد احساس برای انیمیشن شما، آموزش می دهد .
این دوره آموزشی برای همه انیماتورهایی می باشد که علاقه مند هستند که بخشی جدایی ناپذیر از توسعه این کار ارزشمند باشند.با سافت ساز همراه باشید.
تصاویری از دوره ایجاد انیمیشن اول شخص :
پیش نمایش دوره ایجاد انیمیشن اول شخص :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating First Person Shooter Animations for Games
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 9
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Bill Buckley
نرم افزار : Unreal Engine – Maya
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Creating First Person Shooter Animations for Games
This tutorial is for animators that want to focus on creating first person animations to be used within a game project. Veteran game developer and Animation Director, Bill Buckley, showcases techniques and practices that he has used throughout his career on triple A FPS game titles. He stresses the importance on establishing a work flow to ensure proper gameplay specifics such as blending, timing, composition, iteration and assembly in engine. Bill utilizes a first person template project that Unreal provides; this is so an animator can jump right into showcasing functional work without worrying about coding. Bill starts the tutorial by creating a base idle animation that is used as a starting point for all other animations created. He then creates a fire and a reload animation that utilizes both the character rig as well as a weapon rig, then showing how to successfully transfer those assets into Unreal while maintaining precise contact points and timing. Bill also shows how to manipulate existing blue prints within Unreal to achieve the best look and feel for your animations. This tutorial is a must for any animator that has a desire be an integral part of the development of a First Person Shooter title
00. Preview
01. Introduction
02. Creating Idle Pose
03. Creating Idle Animation
04. Refining Idle and Fire Animation
05. Reload Animation Blockout
06. Reload Animation Timing
07. Reload Animation Polishing
08. Animation Export
09. Functionality in Unreal
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?