آموزش ساخت درختان سفارشی با رزولیشن بالا در SpeedTree
The Gnomon Workshop - Creating High-Resolution Custom Trees Using SpeedTree
ساخت درختان سفارشی با رزولیشن بالا
آموزش ساخت درختان سفارشی با رزولیشن بالا در SpeedTree : در این دوره از هنرمند Jean-Michel Bihorel،نحوه ساخت درختان با ظاهر پیچیده را با استفاده از SpeedTree و Houdini را یاد خواهید گرفت. ایشان تمامی مراحل مورد نیاز برای تولید دارایی درخت قهرمان برای استفاده در سینما را بررسی میکند.
ایشان نحوه ایجاد مخلوطی شاخه های کشیده شده با دست،نحوه استفاده از نیروهای مش برای نتایج واقعی،نحوه تنظیم یک برگ بعنوان یک ابر نقطه ایی در هودینی،کنترل رویه ایی عالی برای تولید هندسه و قرار گیری برگ بر اساس جهت خورشیدو … را می آموزد.
همچنین نحوه اکسپورت درختان را به نرم افزار های غیر هودینی را نیز یاد می دهد. در پایان با نحوه تولید انواع درختان ساده و پیچیده در نرم افزار های Redshift،Houdini ،Maya و Speed Tree آشنا خواهید شد. . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating High-Resolution Custom Trees Using SpeedTree
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.32 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 16
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Jean-Michel Bihorel
نرم افزار : SpeedTree – Houdini – Maya – Redshift
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Creating High-Resolution Custom Trees Using SpeedTree
Discover how to generate complex-looking trees using SpeedTree and Houdini, with this intermediate-level tutorial by Jean-Michel Bihorel. Starting from simple generating rules before deep-diving into more advanced areas of tree generation in SpeedTree and Houdini, Jean-Michel teaches every step needed to generate a hero tree asset — perfect for use in a cinematic.
Throughout the workshop, Jean-Michel shares how to create a mixture of hand-drawn branches extended by procedural generators, as well as how to use the mesh forces for realistic results. He also reveals how to set up and export a leaf as a point cloud in Houdini in order to manage a more optimized setup, as well as great procedural control over the leaf geometry generation and placement based on the direction of the sun.
For those that don’t want to export their tree assets to Houdini, Jean-Michel also provides guidance for exporting your trees into other software — in this case, Maya — along with advice for how to get your shaders working in other software packages.
By the end of this tutorial, you should feel comfortable generating a variety of trees growing from any surface, including growing a variety of other vegetation from trees as well. You will also develop a solid understanding of how to deal with importing and exporting your assets between software.
حجم کل : 3.9 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید