آموزش ایجاد افکت های حجمی در Houdini
The Gnomon Workshop – Creating Volumetric Effects with Houdini
ایجاد افکت های حجمی
در این دوره آموزشی ایجاد افکت های حجمی در Houdini از شرکت ، هنرمند Robby Branham ، اصول ایجاد حجم را با استفاده از تکنیک هایی شامل VDB ، metaballs و ابزارهای Cloud FX Shelf در هودینی آموزش می دهد. این کارگاه ، جزییات اساسی را برای ایجاد ابرها ارائه می کند ، که بعداً به عنوان یه قالب برای ایجاد یک کتابخانه VDB بزرگ استفاده می شود که برای همه محیط های سه بعدی (کلیه اهداف) مفید می باشد.
در 12 فصل ، ایجاد هر دوی سیستم های حجمی انیمیت شده و استاتیک مانند ابر، مه ،بخار، افکت های دود را پوشش می دهد. متدهای سریع و کارآمد Robby، با استفاده از هردوی ورک فلوی SOP و geometry ، کنترل کاملی در هنگام ایجاد اشکال حجمی کلیدی می دهد و تکنیک های ایشان برای افزودن جزییات میکرو با Volume VOP میتواند در هنگام ایجاد حجم های محیطی متنوع مورد استفاده قرار گیرد.
آثار هنری از لایوت زمین و کاربردی عناصر جوی ، از طریق نورپردازی،رندرینگ و کامپوزیت نهایی نیز توضیح داده شده. تنظیمات رندرینگ برای هر دوی انجین های Mantra و Redshift ، به علاوه ورک فلو برای اکسپورتینگ حجمی از هودینی به مایا نیز مورد بحث قرار گرفته است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالری این مجموعه آموزشی :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Volumetric Effects with Houdini
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.9 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 13
سال آموزش : 2019
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Robby Branham
نرم افزار : Houdini
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Creating Volumetric Effects with Houdini
In this introduction to creating volumetric effects in Houdini, Senior VFX Artist Robby Branham covers the principles of creating volumes using techniques including VDBs, metaballs, and Houdini’s Cloud FX Shelf tools. The workshop details an essential setup for creating clouds, which is then used as a template to create a large VDB library — useful for all general-purpose 3D environments.
This comprehensive, 12-chapter workshop covers the creation of both static and animated volume systems for convincing, industry-standard cloud, fog, haze, and smoke effects. Robby’s fast and efficient methods using both geometry and SOPs workflows give ultimate control when creating key volumetric shapes, and his techniques for adding micro details with Volume VOPs can be used extensively when creating a variety of environmental volumes.
The creation of the cover artwork is also explained, from the terrain layout and application of atmospheric elements, through to the lighting, rendering, and final composite. Rendering setups for both Mantra and Redshift are discussed, plus the workflow for exporting volumetrics from Houdini to Maya. Robby’s VDB library of static cloud, haze, fog, and mist volumes can also be downloaded with this workshop, along with the Houdini files,
حجم کل : 12 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)