مدلینگ موجود برای پروداکشن در زیبراش ZBrush
The Gnomon Workshop – Creature Modeling for Production
مدلینگ موجود برای پروداکشن
در این دوره ” مدلینگ موجود برای پروداکشن ” از شرکت The Gnomon Workshop ، مربی دوره Ben Erdt ، ورک فلوی کاریش را برای ایجاد کاراکتر/موجود تخیلی از یک طرح 2D تا مدل پروداکشن نهایی برای ریگ کردن و انیمیشن سازی آموزش می دهد. با آنالیز کردن طرح 2D برای شناخت کاراکتر و طراحی اجزای اساسیش شروع می کند. در زیبراش شروع به طراحی کردن بدن کاراکتر می کند، در ادامه به قطعات ذره پرداخته میشه تا مطمئن بشیم که مدل برای انیمیشن آماده است. بعد از آماده سازی اسکالپ ، مدل را از زیبراش اکسپورت می کنیم ، Ben به اصول مدل سازی اولیه در نرم افزار Modo که برای بازسازی کاراکتر برای Sub-D نیاز هست ، میپردازد.
ایشان با re-topo کردن سر و بدن شروع کرده و با ابزارهای مدل سازی regular و ری توپولوژی Modo ، کار با زره را به پایان می رساند. در آخر آموزش ، جزییات کوچک ، قسمت داخلی دهان و آماده سازی اجزای آلی برای جزییات سطوح در زیبراش بررسی میکند. در نهایت ، ایشان ورک فلوی کاراکتر و برخی از تست های انیمیشنی را برای مدلسازی کاراکتر نهایی نشان می دهد.با سافت ساز همراه باشید .
عناوین اصلی دوره مدلینگ موجود برای پروداکشن :
- توضیحاتی در مورد کانسپت
- طراحی بدن موجود در زیبرش
- طراحی زره موجود
- مقدمه ایی بر مودو
- ریتوپولوژی بدن
- مدلینگ دهان
- آماده سازی پوست
- و …
تصاویری از دوره مدلینگ موجود برای پروداکشن :
پیشنمایش دوره مدلینگ موجود برای پروداکشن :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creature Modeling for Production
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 7 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 15
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Ben Erdt
نرم افزار : Zbrush , Modo , Photoshop
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Creature Modeling for Production
In this tutorial, Ben Erdt shares his workflow for creating a sci-fi creature/character from a 2D sketch to the final production model ready for rigging and animation. He starts by analyzing the 2D sketch to get to know the character and breaks the design down into its basic parts. Inside ZBrush, Ben sketches out the character in 3D starting with the base body, continuing with the armour parts while he makes sure the model stays functional for animation. After preparing the final sculpt for export out of ZBrush, Ben gives an introduction into the modeling basics of Modo that are needed to rebuild the character for Sub-D. He starts with the re-topo of the head and body, then moves on to parts of the armor showing how a mix of the Modo retopology and regular modeling tools can be used to start rebuilding and finishing the armor plates. Towards the end of the tutorial, Ben models the last bits of the character such as smaller details, the inner mouth and prepares the organic parts for surface detailing in ZBrush. In the end, he recaps the character workflow and shows some test animations of the final character model. For those interested in both organic and hard-surface modeling, this title offers an in-depth look into how to achieve professional results using an efficient and production proven workflow.
01. Introduction
02. Concept Talk
03. ZBrush Body Part 1
04. ZBrush Body Part 2
05. ZBrush Armor
06. Intro to Modo Part 1
07. Intro to Modo Part 2
08. Retopo Body Part 1
09. Retopo Body Part 2
10. Armour Remodeling Part 1
11. Armour Remodeling Part 2
12. Armour Remodeling Part 3
13. Armour Remodeling Part 4
14. Modeling Mouth, Preparing for Skin Detail
15. Final Words
دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ☺️