بیت گراف
mayaThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهشیدینگطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدلینگ موجودات با Zbrush و Marmoset Toolbag

The Gnomon Workshop – Creature Modeling with Zbrush & Marmoset Toolbag

آموزش مدلینگ موجودات با Zbrush و Marmoset Toolbag

مدلینگ موجودات با Zbrush و Marmoset Toolbag

 

آموزش مدلینگ موجودات با Zbrush و Marmoset Toolbag : در این دوره 5 ساعته از هنرمند Eric Keller، با مدلینگ دقیق،تکسچرینگ و رندرینگ یک موجود Orchid Mantis در نرم افزار های Zbrush و Marmoset Toolbag آشنا خواهید شد. ایشان با استفاده از تصاویر رفرنس ،شکل اولیه را با ZSpheres خواهد ساخت.

در ادامه رویکرد خود را برای اعمال رنگ به مدل با استفاده از PolyPaint زیبراش را نشان میدهد.هدف این دوره کسب مهارت هایی است که بتوانید هر موجودی را که بخواهید ، بسازید. این دوره برای هنرمندانی که مایل به ساخت دارایی هایی با کیفیت بالا برای انیمیشن،جلوه های ویژه و بازی هستند، مناسب است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creature Modeling with Zbrush & Marmoset Toolbag

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5.08 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 22

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Eric Keller

نرم افزار : Zbrush – Marmoset Toolbag – Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creature Modeling with Zbrush & Marmoset Toolbag

Eric Keller demonstrates how to accurately model a unique species of Mantis using ZBrush and Marmoset Toolbag in this 5-hour video workshop. Follow along with the project files provided, including Eric’s personal references images, and sketches, along with his ZBrush Project files and the final Marmoset Toolbag render scene.

The Orchid Mantis — scientifically known as the Hymenopus coronatus — takes the center stage in this video workshop created for intermediate and advanced ZBrush artists. This comprehensive tutorial highlights many of the features released in recent versions of ZBrush and starts from the absolute beginning: photo references. Using Eric’s reference images along with anatomical diagrams available online, Eric shows how to block out the initial shape from scratch using ZSpheres before adding and refining each part of the mantis, step by step.

Once the sculpt is fleshed out, Eric demonstrates his approach to applying color to the model using ZBrush PolyPaint for the first round of texture, before exporting the model and textures into Marmoset Toolbag for the final texturing and rendering stage.

This workshop aims to teach you the skills you need to apply to any creature design and is suitable for those looking to create highly detailed scientific visualizations, as well as artists wishing to create high-quality assets for animation, VFX, and games.

حجم کل : 5.9 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.93 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا