بیت گراف
KeyShotphotoshopSubstance PainterThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهشیدینگمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش طراحی یک مکانیک جنگی خلبانی از Ara Kermanikian

The Gnomon Workshop – Designing a Piloted Combat Mech

آموزش طراحی یک مکانیک جنگی خلبانی از Ara Kermanikian

طراحی یک مکانیک جنگی خلبانی

 

آموزش طراحی یک مکانیک جنگی خلبانی از Ara Kermanikian : در این دوره از هنرمند Ara Kermanikian، با ورک فلو و تکنیک های خلاقانه برای ایده پردازی،کانسپت سازی و طراحی مکانیزم برای فیلم،بازی ویدیویی یا پروژه واقعیت مجازی آشنا خواهید شد. ایشان یک ورک فلوی سه بعدی را با استفاده از ابزارهای مختلف و VR جهت اسکچ،اصلاح،مدل سازی و رندرینگ یک ماشین جنگی خلبانی را توضیح میدهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Designing a Piloted Combat Mech

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 10.48 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 20

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : pdf

مربی دوره : Ara Kermanikian

نرم افزار : Substance Painter – ZBrush – Oculus Medium – Photoshop – KeySho

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Designing a Piloted Combat Mech

In this workshop Ara goes through his workflow and creative techniques for ideation, concepting and designing a mech for a film, videogame, or VR project. As visual demands continue to escalate and project timelines shrink, the concept design phase in production has shifted to using 3D tools.

Ara goes through a 3D workflow using various tools and VR to sketch, refine, model and render a piloted combat mech used for personnel insertion or extraction, the MP9 PIX mech. The workflow begins with exploration and research of the specifications and designs for the mech and obtaining an overall vision 3D sketch. After getting approval of this milestone, the mech is then divided into functional parts and broken out into projects for each part, then the entire model is combined, and further detail is added.

The model is then taken into Substance Painter and textured. Then the mech is rendered into compositions and delivered to the production teams for design review and iteration if needed. Software and techniques used by Ara include block-out sculpting in Oculus Medium, Modeling sculpting and retopology in ZBrush, utilizing 3D Kitbash libraries to add detail. Finally, the model is rendered in Keyshot and color corrected and composited in Photoshop.

حجم کل : 3.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.8 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا