آموزش طراحی بک گراندهای انیمیشنی با Blender و Photoshop
The Gnomon Workshop – Designing Animation Backgrounds using Blender & Photoshop
طراحی بک گراندهای انیمیشنی با Blender و Photoshop
آموزش طراحی بک گراندهای انیمیشنی با Blender و Photoshop : در این دوره 4.5 ساعته از هنرمند Jose Vega،با طراحی بک گراند ها برای انیمیشن و ترکیب تکنیک های کیت بشینگ و نقاشی دیجیتال با استفاده از Blender و Photoshop آشنا خواهید شد. ایشان نحوه ایجاد بک گراند انیمیشن دو بعدی با کمک دارایی های سه بعدی را نشان می دهد.
این دوره نحوه ایجاد استوری بورد خشن؛تطبیق یک پرسپکتیو؛افزودن جزییات دقیق و ایجاد نور با فتوبشینگ و نقاشی دیجیتال برای خلق صحنه ؛اصول بلندر؛ترکیب دارایی های سه بعدی برای پر کردن سریع طراحی بک گراند با جزییات پیچیده؛نورپردازی و تکسچرینگ در بلندر؛تسلط بر صحنه کاملاً رندر شده با رفلکشن ،مه و ambient occlusion ؛فرآیند های فکری و تکنیک ها را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Designing Animation Backgrounds using Blender & Photoshop
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 4 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 9
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Jose Vega
نرم افزار : Blender – Photoshop
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Designing Animation Backgrounds using Blender & Photoshop
Learn how to create final background designs for animation with Jose Vega, Senior Concept Artist for Magic: The Gathering and former Background Design Supervisor for the Netflix animated series, Castlevania. In this 4.5-hour workshop, Jose demonstrates the speed at which 2D animation backgrounds can be created with the help of 3D assets, using Blender and Photoshop as his tools of choice. Starting with a rough storyboard, Jose demonstrates how to match a perspective and block out a scene in Blender before adding fine details and establishing the lighting with a combination of photo-bashing and digital painting in Photoshop.
Jose details the basics of Blender and covers how to incorporate 3D assets to quickly populate a background design with intricate details and powerful silhouettes. Using the “Neo City” Sci-Fi Mini Kit by KitBash3D, he teaches his techniques for isolating individual elements from larger models in Blender to create your own mini-assets to help populate and customize your scene even further.
Moving on to cover lighting and texturing in Blender, Jose proceeds to master a fully rendered scene complete with reflections, fog, and ambient occlusion, sharing his thought processes and techniques along the way. As the final step in his pipeline, he discusses his personal approach to using render passes generated from Blender to create alpha channels that aid the final polishing work done in Photoshop.
دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 1.9 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید