بیت گراف
The Gnomon WorkshopZBrushآموزشحجاریرندرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنقاشی دیجیتالنورپردازی

آموزش طراحی و مدلینگ یک موجود در ZBrush و Maya

The Gnomon Workshop - Designing & Modeling a Creature with Scales

آموزش طراحی و مدلینگ یک موجود در ZBrush و Maya

طراحی و مدلینگ یک موجود در ZBrush و Maya

 

آموزش طراحی و مدلینگ یک موجود در ZBrush و Maya : در این دوره از هنرمند Daniel Weiss، با نحوه ساخت دارایی های آماده تولید برای VFX با استفاده از زیبراش و مایا آشنا خواهید شد. این دوره برای هنرمندان کاراکتر با تجربه که قصد دارند موجودات آماده تولید را برای پایپ لاین جلوه های بصری خلق کنند، مناسب است.

ایشان فرآیند خلق یک موجود، از یک ایده ساده تا تحقق بخشیدن به دارایی آماده برای پروداکشن برای پایپ لاین جلوه های بصری را نشان میدهد.این ورک شاپ 4.5 ساعته، نحوه حجاری اشکال طبیعی با زیبراش،تکنیک های منحصر به فرد برای ایجاد پوسته ها،چین و چروک ها،ریتوپولوژی مدل پیچیده در مایا برای تکسچرینگ و ریگبندی ،توسعه مهارت های مدلینگ و اسکالپتینگ را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Designing & Modeling a Creature with Scales

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.50 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Daniel Weiss

نرم افزار : ZBrush – Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Designing & Modeling a Creature with Scales

Learn how experienced character artists create production-ready creatures for a visual effects pipeline with this in-depth ZBrush and Maya modeling workshop by Senior Character Artist Dan Weiss.

Known for his dragon and reptile-inspired creature designs, Dan dives deep into his creative process for creating a scaly creature, from a simple idea to realizing the production-ready asset ready for a visual effects pipeline.

In this 4.5-hour workshop, Dan explains how he achieves a unique but relatable creature design. He starts with a rough concept and refines this based on real-life references. He shares how to block out a creature based on these references and reveals how to sculpt natural-looking shapes using ZBrush. The workshop guides you through his unique technique of creating high-resolution scales and wrinkles — all sculpted by hand. Lastly, he demonstrates how to retopologize a complex model in Maya so it’s in perfect condition for texturing and rigging.

This workshop has been created with artists in mind who are looking to develop their sculpting and modeling skills with a focus on reptilian creatures. This title guides you on how a very loose idea can be taken through to a polished production asset while giving you an insight into ZBrush and Maya to speed up your workflow.

حجم کل : 1.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.38 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا