بیت گراف
mayaThe Gnomon Workshopvrayآموزشپلاگین استفاده شدهرندرینگشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش نورپردازی سینمایی در Maya و Vray بخش اول

The Gnomon Workshop - efficient cinematic lighting 1

آموزش نورپردازی سینمایی در Maya و Vray بخش اول

نورپردازی سینمایی در Maya

 

این سخنرانی از سایت The Gnomon Workshop اصول یک کامپوزیت خوب را با یک نورپردازی سینمایی موثردر نرم افزار Maya را پوشش می دهد ، Jeremy ، مفاهیم اساسی در زمینه اینکه نور در دنیای فیزیکی چگونه کار می کند ، بحث می کند ، همچنین به برررسی اجمالی بر موضوعاتی مانند ، رفلکشن ، جذب ، refraction ، درجه حرارت و پراکندگی atmospheric و … می پردازد.
ایشان به کامپوزیشن مبتی بر دوربین ، بحث در مورد موضوعاتی مانند ، زوایه دوربین ، فاصله ، لنز ها و عمق میدان که هر کدام در خلق یک شات فوق العاده کمک میکنند. تکنیک هایی مانند نورپردازی three-point ، فریمینگ ، tonal gradients ، نورپردازی ضمنی ، اتومسفر و تنظیماا نورپردازی های مختلف که برای تنظیم حالت و کمک در فرآیند گفتن داستان را یاد خواههید گرفت.

این اصول به نرم افزار Maya به عنوان ابزار 3D اصلی اعمال می شود ، Jeremy از مایا به عنوان نرم افزار پایه استفاده میکند اما تنظیمات شرایط های مختلف نورپردازی را با استفاده V-Ray برای رسیدن به افکتهای global illumination زیبا نیز بررسی میکند . با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • خلاصه
  • کامپوزیت
  • اصول مایا
  • مثال ها
  • GI Vray
  • به نتیجه رسیدن

تصاویری از این آموزش رو مشاهده کنید :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – efficient cinematic lighting 1

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.1 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 6

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Jeremy Vickery

نرم افزار : vray , maya

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – efficient cinematic lighting 1

This lecture covers the principles of good composition with an emphasis on effective cinematic lighting. Jeremy begins by discussing the fundamental concepts behind how light operates in the physical world, providing an overview of topics like reflection, absorption, refraction, color temperature and atmospheric dispersion. He then moves into camera based composition, discussing topics like camera angles, distance, lenses and depth of field which all help to define the mood of a shot. The lecture then transitions into more of the artistic elements of lighting and composition as it relates to computer graphics. Techniques such as three-point lighting, framing, tonal gradients, implied lighting, atmosphere and various lighting setups are used to set mood and assist in the story telling process. These principles are then applied using software: Maya as the primary 3D tool. Jeremy discusses basic software: Maya lighting but quickly moves on to setting up various lighting conditions using V-Ray for software: Maya, to achieve beautiful global illumination effects while still paying close attention to the principles outlined in the early part of the lecture.

00. Preview
01. Recap
02. Composition
03. Maya Basics
04. Examples
05. GI Vray
06. Wrap Up

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز - 8.1

8.1

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.11 ( 4 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا