آموزش تکنیک های کارآمد برای ساخت محیط های سه بعدی
The Gnomon Workshop – Efficient Techniques for Building 3D Environments
تکنیک های کارآمد برای ساخت محیط های سه بعدی
آموزش تکنیک های کارآمد برای ساخت محیط های سه بعدی : در این دوره از The Gnomon Workshop، هنرمند James A.J. Miller، در 3 ساعت، با نحوه ساخت محیط های سه بعدی با مقیاس بزرگ با استفاده از تکنیک های اثبات شده صنعت آشنا خواهید شد. این دوره با نمایش یک محیط سه بعدی شهری بزرگ در یک محیط بیابانی شروع می شود.
ایشان اهمیت متریال های Triplanar،ابزارهای Terrain هودینی،مدلینگ تا نیازهای شات و همچنین پراکندگی در Clarisse را پوشش می دهد. در ادامه با تنظیم AOV ها در Nuke ،نحوه استفاده از آنها،نحوه نصب Gizmos ،مبحث فتوگرامتری در ساخت محیط سه بعدی،نحوه استفاده موثر از فتوگرامتری،اسکن محیط با Agisoft Metashape، همه چیز در مورد SpeedTree ،استفاده از هودینی برای رئالیسم بیشتر در صحنه،نکات و ترفند ها و … را پوشش می دهد. . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Efficient Techniques for Building 3D Environments
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.06 ساعت
تعداد فایل های تصویری : –
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : James A.J. Miller
نرم افزار : Photoshop – Speed Tree – Houdini – Maya – Clarisse – Nuke – Agisoft Metashape
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Efficient Techniques for Building 3D Environments
Learn a variety of efficient industry-proven techniques for creating a range of 3D environment styles in this 3-hour workshop by James A.J. Miller, Environment Artist at DreamWorks Animation.
The workshop begins with a demonstration of a large 3D city environment in a desert setting. This type of scene offers a great opportunity for James to cover the importance of Triplanar materials, take a look at Houdini’s Terrain tools, look at modeling to shot requirements, as well as scattering in Clarisse. This then sets things up perfectly to lead into AOVs in Nuke, where James dives into an explanation about what they are, and how artists can use them to their advantage. He demonstrates how to install Gizmos as well as his best practices for when to use AOVs in Nuke before returning back to a shot and finishing off a composite.
The proceeding section takes a break from shot work to introduce the topic of photogrammetry in 3D environment building, and how to use it effectively. This demonstration walks through an environment scan using Agisoft Metashape.
Up next, James opens up SpeedTree to walk through his “Mothertree” shot, which makes use of the new SpeedTree for Clarisse plug-in. He additionally animates atmosphere using Houdini, which can be taken back into the scene in Clarisse for added impact and realism.
حجم کل : 11.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید