آموزش توسعه بصری هنری محیط در Unreal Engine
Environment Art Lookdev Using Unreal & Photogrammetry
توسعه بصری هنری محیط در Unreal Engine
این کارگاه از سایت The Gnomon Workshop برای هنرمندان طراح محیط سطح متوسط و پیشرفته صنعت بازیسازی تدارک دیده شده است که میخواهند مهارتهای ساخت محیط براساس عکس و پارامترهای واقعی در موتور Unreal Engine رو افزایش بدهند.
در این دوره , بریان رکتنوالد ،تمام پروسه رویکردها و تکنیکهای ساخت صحنه,نقشه , بازسازی , دوباره سازی و تجمیع و ساخت مدل لوپلی و رئال تایم با استفاده از تکسچر های تکرار شدنی رو از ابتدا تا انتها با استفاده از عکسهای واقعی به کمک نرم افزار های 3ds max ، zbrush و marmoset toolbag به شما خواهد اموخت .
برایان در مورد حجاری سنگ توضیحاتی رو ارائه میده و سپس سنگ ها رو با استفاده از نرم افزار سابستنس پینتر و عکسهای واقعی به عنوان بیس اولیه کار تکسچر خواهد کرد. بعد از ساخت همه ابجکتهای قابل استفاده و تکسچر شده برایان به فلسفه و رویکرد چینش اشیا میپردازه که به ارایش و سازماندهی و تنظیمات محیط بازی ختم میشه.
در نهایت. بریاین یک صحنه بیابانی رو در انریل انجین باز سازی میکنه که از مهارتهای ساخت متریال های انریل انجین و نورپردازی و همچنین اشیا ماژولار نیز بهره کافی رو خواهید برد.با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- رفرنس
- کانسپت سه بعدی
- مقدمه ایی بر فتوگرامتری
- تجهیزات Photogrammetry
- فتوگرامتری برای مدل
- فتوگرامتری برای تکسچر
- اسکالپ سنگ در زیبراش
- تکنیک های سابستنس پینتر
- Asset Gyms
- نورپردازی و متریال Unreal
- جمع آوری صحنه Unreal
- و …
تصاویری از این آموزش رو مشاهده کنید :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Environment Art Lookdev Using Unreal & Photogrammetry
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 2.31 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 12
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Brian Recktenwald
نرم افزار : photoshop , recap , 3ds max , marmoset toolbag , zbrush , unreal , substance painter
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Environment Art Lookdev Using Unreal & Photogrammetry
This workshop is for intermediate to advanced environment artists in the games industry that want to hone new skills in photogrammetry to assemble a look-dev environment using Unreal. In this title, Brian Recktenwald goes over the entire process from start to finish and addresses different approaches and techniques used to create a photorealistic, yet stylized, scene. Planning, capturing, clean up and creation of real-time ready models and tileable textures is gone over in detail using Reality Capture, 3ds Max, Marmoset Toolbag and ZBrush. Brian discusses sculpting techniques for rocks using ZBrush and then textures one using Substance Painter with the photo scanned textures as a base. After he has all of the game-ready assets, he goes over the philosophy and approach of “asset gyms” that are often used in production settings to help organize and prep the scene for assembly. Finally, Brian assembles a desert scene in Unreal breaking down material creation, lighting and general philosophies regarding building modular environments for games
01. Introduction
02. Reference
03. 3D Concept
04. Photogrammetry Intro
05. Photogrammetry Equipment
06. Photogrammetry for Models
07. Photogrammetry for Textures
08. ZBrush Rock Sculpting
09. Substance Painter Techniques
10. Asset Gyms
11. Unreal Materials and Lighting
12. Unreal Scene Assembly
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز - 9
9
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید