بیت گراف
LightroommayaReality CaptureThe Gnomon WorkshopUnityXNormalZBrushآموزشتکسچرینگشرکت سازندهشیدینگطراحی محیطمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهواقعیت مجازی

آموزش ایجاد محیط برای واقعیت مجازی با فتوگرامتری

The Gnomon Workshop – Environment Creation for VR using Photogrammetry

آموزش ایجاد محیط برای واقعیت مجازی با فتوگرامتری

آموزش ایجاد محیط برای واقعیت مجازی با فتوگرامتری

 

در این آموزش ایجاد محیط برای واقعیت مجازی با فتوگرامتری ، مربی Guilherme Rambelli ، فرآیند ورک فلویش را بصورت گام به گام و تنظیم یک محیط ضبط شده را با استفاده از فتوگرامتری برای واقعی مجازی در انجین یونیتی نشان می دهد. ابتدا نحوه پری پردازش تصاویر را با استفاده از DNG Converter و ایجاد پروفایل رنگی با استفاده از ColorChecker Passport نشان می دهد.

پس از اتمام کار ، تصاویر برای به Adobe Lightroom می بریم و برای فتوگرامتری ارائه می شوند. با استفاده از Reality Capture، تصاویر برای تولید دارای با رزولیشن بالا که به عنوان منبعی برای ایجاد نسخه low poly محیط ، مورد استفاده در انجین یونیتی، به کار برده می شوند.

بعد از آن، تمیز سازی پس های داده‌و ریتوپولوژِی هندل شده در ZBrush و Maya با تکسچر ها و سپس بیک در Xnormal را خواهیم داشت. در نهایت ، یک پروژه در یونیتی را راه اندازی می شود و در آن بیننده واقعیت مجازی ، قادر به حرکت و اکتشاف در محیط عکس‌های گرفته‌شده و پردازش شده در طول این برنامه آموزشی خواهد بود. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری این مجموعه :

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Environment Creation for VR using Photogrammetry

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Guilherme Rambelli

نرم افزار : maya, reality capture, lightroom, xnormal, unity, zbrush

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Environment Creation for VR using Photogrammetry

In this Workshop, Guilherme Rambelli shows, step-by-step, his workflow to process and set-up an environment captured using Photogrammetry for VR in Unity Engine. First Guilherme shows how to pre-process images using DNG Converter and create a color profile using ColorChecker Passport. Once that is done, the images are taken to Adobe Lightroom for treatment and rendered out for Photogrammetry. Using Reality Capture, the images are processed to generate a high-resolution asset that will work as a source to create the low poly version of the environment used in Unity 3D Engine. After that, a cleanup pass of the data and retopology is handled within ZBrush and Maya, with the textures then baked in Xnormal. Finally, a project in Unity is set up, where the virtual reality viewer will be able to navigate and explore the photogrammetry environment captured and processed throughout this tutorial. The entire execution focuses on a high-quality scene that is developed within a realistic production schedule.

حجم کل : 9.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.48 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا