HoudinimayaRedshiftSubstance DesignerSubstance Painterآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهشیدینگمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش شروع کار با Look Development در Houdini

The Gnomon Workshop - Getting Started with Look Development in Houdini

آموزش شروع کار با Look Development در Houdini

آموزش شروع کار با Look Development

 

آموزش شروع کار با Look Development : هودینی با سرعت بالا در حال تبدیل به یکی از ضروری ترین ابزارها برای پایپ لاین تولید فیلم و انیمیشن است. این دوره مهارت های ضروری برای شروع به کار تکسچرینگ و شیدینگ با ابزارهای مایا ، Substance Painter, Substance Designer, و Houdini با Redshift را یاد می دهد.

هنرمند Brent Le Blanc، شما را با نحوه ساخت یک کیت look development با قابلیت استفاده مجدد که برای همه پروژه ها مفید خواهد بود ، آشنا میکند.ایشان جزیات مرحله یووی در مایا را توضیح می دهد. سپس در Substance Designer با ابزارهای سفارشی قدرتمند به ایجاد اسمارت متریال می پردازد.

در ادامه برنت، با نحوه استفاده از کانتکست های مختلف هودینی برای look development را پوشش می دهد. بخش نهایی مربوط به ایجاد نور و تکنیک ها و ترفند های ضروری رندرینگ در هودینی با ردشیفت می باشد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری مجموعه :

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Getting Started with Look Development in Houdini

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.20 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 6

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Brent Le Blanc

نرم افزار : Substance Designer, Redshift, Houdini, Maya, Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Getting Started with Look Development in Houdini

Houdini is fast becoming one of the most essential tools for the entire pipeline in film and feature animation production. This workshop covers the essential skills to get started with texturing and shading using the industry-standard tools Maya, Substance Painter, Substance Designer, and Houdini with Redshift. Brent Le Blanc, a Texturing & Shading Artist with over 10 years of experience in film and feature animation, guides you through the complete process of look development in this 2-hour workshop.

Brent begins with creating a reusable look development kit that will be helpful with all your future projects to easily access HDRIs, Cameras, and Macbeth Chart. He then details the UV stage in Maya, which he’s found to hold a level of importance that is often overlooked. Substance Designer is also introduced, revealing how it can create powerful custom tools that can be used in Substance Painter for smart material creation before Brent demonstrates texturing in Substance Painter, sharing his industry-proven, non-destructive methods for quickly polishing assets with highly modular materials.

Scene assembly follows as the next stage of the workshop, where Brent uncovers how to use the different contexts inside Houdini that are essential for look development. The final segment finishes out with light creation and various other essential tips and tricks for rendering in Houdini using Redshift.

حجم کل : 1.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا