آموزش طراحی بسیار واقعی زنبور
Hyper-realistic Insect Design with Eric Keller
طراحی بسیار واقعی زنبور
در این آموزش طراحی بسیار واقعی زنبور ، اریک کلر ، روند خود را برای طراحی، مدل سازی و تکسچرینگ حشرات واقعی با استفاده از ZBrush, Maya و Substance Painter, تکنیک های که او در طول سال ها کار بر روی پروژه های جامعه علمی و صنعت سرگرمی توسعه داده است را به اشتراک می گذارد.
او درباره چگونگی تکیه بر فیزیولوژی حشرات و زیست شناسی تکاملی به عنوان راهنمایی برای مفهوم اصلی خود و نحوه قرار دادن مرجع عکس و میکروسکوپ به طور مستقیم به ZBrush با استفاده از Spotlight صحبت می کند. Eric Keller از blockout اصلی با استفاده ازDynamesh برای طراحی مدل کامل استفاده می کند. فصل ها بر روی نحوه اسکالپ و دیتیل نقاط خاصی از حشرات بر اساس مقایسه با حشرات دیگر تمرکز می کنند.
سپس مدل نهایی را در Maya ریگ و پوز می کند و شبیه سازی مبتنی بر رندر تکنیک های عکاسی ماکرو واقعی را انجام می دهد. Eric Keller همچنین چگونگی استفاده از پلاگین Octane for Maya را برای نورپردازی و رندرینگ تغییرات حشره را نشان می دهد.
چون که این فصول تکنیک های پیشرفته ی این بسته های نرم افزاری خاص را نشان می دهد، می توان اصول کلی را به ورک فلوهای متناوب اعمال کرد. این تکسچر همچنین شامل یک قسمت پاداش فیزیولوژی عنکبوت و تکنیک های رندرینگ است.با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی طراحی بسیار واقعی زنبور :
- مقدمه ایی بر طبقه بندی حشرات
- Blockoutپلن بدن زنبور با زیبراش
- اسکالپ سینه زنبور ، بال ، شکم
- مسدود کردن پاهای زنبور با ZSpheres
- استفاده ArrayMesh زیبراش برای آنتن
- طراحی دهان ،
- ریتوپولوژی سر ، بدن ، چشم و افزودن جزییات
- اسکالپ جزییات چشم حشره با استفاده از زیبراش
- آماده سازی مدل برای تکسچرینگ
- تکسچرینگ با استفاده از Substance Painter
- ایجاد یک پوزینگ ریگ در مایا 2018
- افزودن مو با استفاده از افکت های پینت مایا
- رندرینگ اکتان رندر با مایا 2018
- طراحی شیدر ها برای زنبور استفاده اکتان برای مایا 2018
- مروری بر مدلینگ و رندرینگ عنکبوت
تصاویری از طراحی بسیار واقعی زنبور :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Hyper-realistic Insect Design with Eric Keller
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 8 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 21
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Eric Keller
نرم افزار : maya – substance painter – zbrush – octane render – nuke
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Hyper-realistic Insect Design with Eric Keller
In this video series, Eric Keller demonstrates his process for designing, modeling and texturing an original realistic insect using ZBrush, Maya, and Substance Painter, sharing techniques that he has developed over the years working on projects for both the scientific community and the entertainment industry. He talks about how he relies on insect physiology and evolutionary biology as guidelines for his original concept and how to bring photo and microscope reference directly into ZBrush using Spotlight. Eric takes the design from basic blockout using Dynamesh all the way to completed model. The chapters focus on how to sculpt and detail specific parts of the insect based on comparisons with other insects. The final model is then rigged and posed in Maya and lit and rendered based on simulating real world macro photography techniques. Eric also demonstrates how to light and render variations of the insect using the Octane for Maya plug-in. While the lectures demonstrate advanced techniques in these specific software packages the general principles can be applied to alternate workflows. The lecture also includes a bonus chapter on spider physiology and rendering techniques.
01. Introduction
02. Introduction to Insect Taxonomy
03. Blockout the wasp’s body plan using ZBrush
04. Sculpt the wasp’s thorax
05. Sculpt the wasps abdomen
06. Block out the wasp’s legs using ZSpheres
07. Sculpt the wasp’s wings
08. Use ZBrush’s ArrayMesh to add antennae
09. Design mandibles and mouth parts for the wasp
10. Retopologize the head and add details
11. Sculpt detailed insect eyes using ZBrush
12. Retopologize and refine the wasp’s throax and abdomen
13. Retopologize and refine the wasp’s legs
14. Detail the wasp’s wings in ZBrush
15. Prepare the model for texturing
16. Texture the wasp using Substance Painter
17. Create a posing rig in Maya 2018
18. Add hair using Maya Paint Effects
19. Rendering with Octane for Maya 2018
20. Design shaders for the wasp using Octane for Maya 2018
21. Overview of modeling and rendering spiders
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز - 79%
79%
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)