بیت گراف
ArnoldmayaNUKEThe Gnomon Workshopآموزشپلاگین استفاده شدهرندرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش مقدماتی انجین Arnold

The Gnomon Workshop - Introduction to Arnold

آموزش مقدماتی انجین Arnold

انجین Arnold

 

در این مجموعه آموزشی از شرکت The Gnomon Workshop ، مربی دوره Robert Chapman ، نکات ضروری و ورک‌فلوی پروداکشن برای آرتیست های نورپردازی که تمایل دارند که رندرینگ را با انجین Arnold شروع کنند . در شروع کار ، تنظیمات اولیه که برای کار کردن با آرنولد مهم است را می آموزید.  ورک فلوی خطی صحیح را راه اندازی می کنیم و سپس به تنظیمات رندر آرنولد می پردازیم.  ایشان برخی از کنترل های اولیه برای نور ها ، متریال ها و اشکال مش را نیز بررسی می کند.  همچنین رابرت ،  چطور آرنولد می تواند چند چیز بیشتر از چند ضلعی توسط کار کردن با حجم ها و رندرینگ منحنی را نشان می دهد. پس از اتمام نورپردازی صحنه تلطیف شده ، با تنظیمات نورپردازی اولیه و شیدینگ و رندر نهایی قبل از آوردن آنها در Nuke  برای گامپوزیت نهایی کار رو ادامه می دهد  با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • تاریخچه آرنولد
  • ورک فلوی خطی
  • تنظیمات رندر
  • نور ها
  • متریال ها
  • کنترل های مش
  • منحنی های رندرینگ
  • و …

تصاویری از این آموزش رو مشاهده کنید :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to Arnold

سطح : مناسب برای همه

زمان کل دوره : 7 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 19

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Robert Chapman

نرم افزار : Maya , nuke , Arnold

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Introduction to Arnold

In this title, Robert Chapman covers his essential tips and production workflow for lighting artists who are just getting started rendering with Arnold. Robert starts with some of the basic settings that are important in ensuring correct renders with Arnold. This starts with the setup of a proper linear workflow and then onto the Arnold render settings. Moving on from there, he shows some of the basic controls for lights, materials and mesh shapes. After that Robert demonstrates how Arnold can render a few more things than just polygons by jumping into working with volumes and rendering curves. The final lesson before starting on the cover image is the creation of extra render passes (AOVs) and using them inside of Nuke. He finishes the series by lighting a stylized scene in which he starts with a basic lighting setup and then moves onto shading and final renders before bringing them into Nuke for a final composite. Within the last lesson Robert goes over a few quick tips for saving time and creating a unique look with utility nodes and more.

01. History of Arnold
02. Linear workflow
03. Render Settings Part 1
04. Render Settings Part 2
05. Render Settings Part 3
06. Lights Part 1
07. Lights Part 2
08. Lights Part 3
09. Materials Part 1
10. Materials Part 2
11. Mesh Controls Part 1
12. Mesh Controls Part 2
13. VDB Emission & Volumetrics Part 1
14. VDB Emission & Volumetrics Part 2
15. Rendering Curves
16. AOVs
17. Cover Image Part 1
18. Cover Image Part 2
19. Outro

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 3.8 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا