mayaThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشانیمیشنرندرینگریگ کردنشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

مقدمه ای بر ایجاد ترکیبات صورت در Maya

Introduction to Creating Facial Blendshapes in Maya

مقدمه ای بر ایجاد ترکیبات صورت در Maya

مقدمه ای بر ایجاد ترکیبات صورت

 

مقدمه ای بر ایجاد ترکیبات صورت : صورت یکی از پیچیده‌ترین مناطق بدن انسان است و درک حرکت صورت خیلی پیچیده‌تر است. قادر بودن برای تقسیم کردن حرکات صورت به اشکال کلیدی که باید با هم به کار روند، نه تنها صورت را ساده می‌کند بلکه به شما این امکان را می‌دهد که این اشکال را دوباره در CG ایجاد و عبارات پیچیده را انیمیت کنید.

در این دوره، مدلساز صورت در Digital Domain، هنرمند Derrick Sesson، تمامی اصول فرآیند مدلینگ اشکال صورت را در مایا یاد می دهد. این دوره ورک فلوی کامل صورت را آموزش می دهد بنابراین نیازی به تجربه قبلی نخواهید داشت. ایشان تهیه سر در زیبراش، تجزیه و شکستن اشکال اساسی برای هر منظقه از سر، مسدود سازی اشکال با دفرمر ها ، ایجاد تغییرات با ابزارهای اسکالپ مایا را یاد می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری مجموعه :

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to Creating Facial Blendshapes in Maya

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5.10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : DERRICK SESSON

نرم افزار : Maya , ZBrush

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Introduction to Creating Facial Blendshapes in Maya

The face is one of the most complex areas of the human body, and understanding the motion of the face is even more complex. Being able to split facial motion into key shapes to be used together to form expressions not only simplifies the face but allows you to re-create these shapes in CG, and animate complex expressions. In this 5-hour workshop by Derrick Sesson, a Facial Modeler at Digital Domain, you will learn all the basics of Facial Blendshape Modeling.

This workshop assumes you have no prior knowledge of blendshapes, and takes you through the full facial process using Autodesk Maya. Derrick starts with a thorough explanation of FACS (Facial Action Coding System), before preparing a ZBrush head for deformation, breaking down essential shapes needed for each region of the face, and blocking in those shapes with deformers, such as clusters. He shows how to refine those shapes with Maya’s sculpting tools, before bringing them all together into a blendshape node.

The concepts and lessons in this workshop will equip you with a fundamental understanding of FACS and how to create blendshapes, providing you with all the skills you need to create a set of facial blendshapes that give you the control to morph a face into any expression you like.

حجم کل : 10 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا