بیت گراف
mayaSubstance DesignerSubstance PainterThe Gnomon WorkshopUnreal EngineZBrushآموزشتکسچرینگحجاریساخت بازیشرکت سازندهشیدینگطراحی محیطمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

مقدمه ای بر ایجاد بازی شاخ و برگ با Peyton Varney

The Gnomon Workshop – Introduction to Creating Game-Ready Foliage

مقدمه ای بر ایجاد بازی شاخ و برگ با Peyton Varney

ایجاد بازی شاخ و برگ

 

ایجاد بازی شاخ و برگ : در این ورک شاپ 3 ساعته از هنرمند تکسچر محیط Peyton Varney، فرآیند کامل ساخت دارایی از منابع رفرنس تا پیاده سازی نهایی در آنریل انجین را یاد خواهید گرفت. این دوره کل پایپ لاین شاخ و برگ از مسدود سازی اولیه بر اساس منابع،مدلینگ و مجسمه سازی با ابزارهای استاندارد مایا و زیبراش برای جلوه دادن به گیاهان را می آموزید.

همچنین در یک فصل نحوه اعمال تکسچر به دارایی های خود را در Substance Painter و Substance Designer یاد خواهید گرفت. در ادامه نحوه پیاده سازی مدل و تکسچر در آنریل انجین و تنظیم صحنه بطوریکه ارگانیک تر و باورپذیر تر باشد را یاد می دهد. از تکنیک های این دوره برای تنظیم همه چیز از صحنه ساده گرفته تا یک جنگل انبوه استفاده کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری مجموعه :

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to Creating Game-Ready Foliage

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 6

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : PEYTON VARNEY

نرم افزار : Substance Designer, Substance Painter, ZBrush, Maya, Unreal

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Introduction to Creating Game-Ready Foliage

Creating game-ready foliage by hand is simplified in this 3-hour workshop by Peyton Varney, Environment Texture Artist on The Last of Us Part II. This beginner-level tutorial walks through the complete process for asset creation, from sourcing references to the final implementation into the Unreal engine.

The entire pipeline of foliage creation is covered, starting with an initial block-out based on the gathered references and moving into the modeling and sculpting process using the industry-standard tools Maya and ZBrush to flesh out the look of the plants. The texture-creation portion delves into Substance Painter and Substance Designer, teaching how you can bring your game assets to life with great textures.

With the assets created, Peyton reveals how to implement both your models and textures into the Unreal engine and set up a scene that looks organic and believable. By completing the workshop, you’ll have a strong understanding of how to create game-ready foliage for scenes by hand, without sacrificing quality or visual fidelity. The techniques can be used to set up everything from a simple scene to a dense forest.

While this workshop is targeted at beginners to game-asset creation, basic knowledge of Maya, ZBrush, and Substance Painter is recommended. Follow our Introduction to Maya, Introduction to ZBrush, and Introduction to Substance Painter to build your foundations in these industry-standard tools.

The Unreal Engine level template, including Peyton’s initial layout, sculpts, and shaders before he begins adding the vegetation, is included for subscribers to download as a project file with this workshop.

حجم کل : 2.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا