مقدمه ایی بر flip fluid ها در Houdini
The Gnomon Workshop – Introduction to flip fluids in Houdini
مقدمه ایی بر flip fluid ها در Houdini
در این آموزش مقدمه ایی بر flip fluid ها در Houdini ، هنرمند Danny Barnhart، اسرار و رمز و رازهای شبیه سازی های خودش را با نگاهی نزدیک به نحوه ایجاد مایعات گازدار در هودینی، به اشتراک خواهد گذاشت. دنی از کل مراحل شبیه سازی ریختن گاز و مایعات حباب دار از یک شامپاین را از تنظیمات اولیه تا تنظیمات امیتر مایع و نورپردازی و رندرینگ نهایی را نشان می دهد. هدف از این آموزش،آشنا کردن هنرمندان با FLIP Solver هودینی و نیز نحوه کار با ذرات برای ایجاد حرکت قابل باور است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- استفاده از ابزارهای Shelf هودینی
- نحوه ایجاد تنظیم ساده هندسه انتشار مایع در لیوان
- ایجاد ویژگی های سفارشی در Houdini برای تعامل بین کف و مایعات
- ایجاد تمایز حرکت بین ذرات مایع و کف هنگام تعامل
- تنظیم ذرات کف برای رندرینگ و مشینگ شبیه سازی مایع
- ایجاد شبیه سازی اضافی برای عناصر گاز و حباب
- روش های نورپردازی و شیدر برای ارائه شبیه سازی نهایی در Mantra
- رندر پیشرفته با Houdini
گالری این مجموعه :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to flip fluids in Houdini
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 6
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : یک فایل SC
مربی دوره : DANNY BARNHART
نرم افزار : Houdini
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Introduction to flip fluids in Houdini
Danny Barnhart cracks open his simulation secrets with a close look at how to create fizzy fluids in Houdini. Using a champagne flute and a bubbly liquid for this beginner- and intermediate-level demonstration, Danny walks through the entire process of simulating a champagne pour, from the initial setup of the fluid emitter to the final lighting and rendering. The workshop aims to familiarize artists with Houdini’s FLIP Solver as well as instructing how to work with particles to create believable motion.
Starting out with Houdini’s Shelf tools, this 3-hour workshop begins with how to create a simple setup of geometry emitting fluid into a glass object before diving into the simulation work. Danny then delves into creating custom attributes in Houdini to replicate the interaction between foams and liquids, and reveals how to use custom attributes to create differentiation in motion between liquid and foam particles as they interact.
Once the main simulation is cached out, the workshop moves into setting up the resulting foam particles for rendering and meshing the liquid simulation. Once the two main elements are set up, Danny walks through creating additional particle simulations for further bubble and fizz elements. When all of the elements are cached out, the training discusses basic lighting and shaders to render out a final simulation in Mantra, the highly advanced renderer included with Houdini.
حجم کل : 4 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋