دانلود آموزش مقدمه ایی بر Maya 2017
The Gnomon Workshop - Introduction to Maya 2017
مقدمه ایی بر Maya 2017
Maya نرم افزار سه بعدی پیشرو در بازی ، جلوه های بصری ، صنایع تجاری و پخش است ، مجموعه ابزار قابلیت های غنی مایا با هر نسخه توسعه داده و سازماندهی می شود ، اگر به تازگی با استفاده از پکیج گرافیک کامپیوتری 3D از یک نرم افزار 3D به اپلیکیشن دیگر مهاجرت کردین یا کاربر با تجربه ایی هستین که میخوایید ویژگی های جدید را در عمل مشاهده فرمایید ، ویدیو های هر فصل ، سرعت شما را برای استفاده از مایا 2017 دو چندان می کند.
هنرمند جلوه های بصری کارکشته و استاد بزرگ ، آقای Eric Keller ، قدم به قدم شما را با ابزار ها و اینترفیس های مایا 2017 آشنا می کند. تاکید ویژه این دوره ، روی مدلینگ ، تکسچرینگ ، انیمیشن و رندرینگ که با بهترین وجه در یک ورک فلوی حرفه ایی تدریس خواهد شد.
مایا 2017 چندین ابزار جدید از جمله: ابزار اسکالپتینگ قوی ، ورک اسپیس مایا ، پلاگین رندرینگ آرنولد ، ابزار موشن گرافیک MASH ، تنظیمات رندر پیشرفته ، طراحی دوباره گراف ادیتور و ارتقای ابزار های ویرایش انیمیشن non-linear را معرفی می کند.
Eric Keller دورس طراحی شده را برای کمک به شما برای ادغام این ابزارها در پایپ لاین مایاتون، ایجا کرده است. علاوه بر بررسی ابزارهای قدرتمند مایا ، نحوه بهینه سازی ورک فلوی خود را با سفارشی سازی و اینترفیس را یاد می گیرید با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- ناویگیشن صحنه
- تنظیمات ویو پروت و گرید
- جعبه ابزار مایا
- حرکت ، مقیاس ، چرخش
- The Outliner
- باکس The Channel
- ادیتور های لایه
- اتریبیوت ادیتور
- نود ادیتور
- مروری بر انواع سطح ها
- تکنیک های مدل سازی چند ضلعی
- Smooth Mesh preview
- مدلسازی با Deformer
- اسکالپتینگ در مایا
- ری توپولوژی با Quad Draw
- مدل سازی با منحنی
- سطوح NURBS
- مختصات تکسچر UV
- شیدر مایا
- استفاده از تکسچر
- نورپردازی در مایا
- اصول اولیه رندرینگ
- رندرینگ با آرنولد
- انیمیشن در مایا
- کار با Graph Editor
- انیمیشن با Deformer
- انیمیت مسیر های موشن
- افکت های پینتینگ و nCloth
- پلاگین MASH
- رندرینگ دسته ایی
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to Maya 2017
سطح : مناسب برای همه
زمان کل دوره : 36 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 43
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Eric Keller
نرم افزار : Maya 2017
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Introduction to Maya 2017
Maya is the leading 3D Application in the game, visual effects, commercial, and broadcast industries. Maya’s feature-rich toolset expands with every version and has been reorganized in this latest release. Whether you are new to using a 3D Computer Graphics package, are migrating from another 3D application or you are an experienced user who wants to see the newest features in action, the demonstrations in each chapter of this title will bring you up to speed on Maya 2017. Veteran visual effects artist and instructor, Eric Keller, takes Maya through the paces giving you in-depth descriptions of the interface and tools. Special emphasis is placed on modeling, texturing, animation and rendering while the demonstrations illustrate how the tools are best used in a professional workflow. Maya 2017 introduces many new tools including robust sculpting tools, Maya workspaces, the Arnold rendering plug-in, MASH motion graphics tools, advanced render set up, redesigned graph editor, and enhanced non-linear animation editing tools, just to name a few. Eric Keller has created lessons designed to help you integrate these tools into your Maya pipeline. The project files included in this series can be used to follow along with the lectures or for your own deconstruction. In addition to exploring Maya’s powerful toolset, you will also learn how to optimize your workflow through interface customization.
00. Preview
01. Introduction
02. Scene Navigation
03. Viewport and Grid Settings
04. Maya Toolbox
05. Move, Scale, Rotate
06. The Outliner
07. The Channel Box
08. Layer Editors
09. Attribute Editor
10. Node Editor
11. Maya Menus and Shelves
12. Surface Types Overview
13. Polygon Modeling Techniques Part 1
14. Polygon Modeling Techniques Part 2
15. Polygon Modeling Techniques Part 3
16. Boolean Operations
17. Smooth Mesh preview
18. Pivot Points
19. Duplication
20. Modeling with Deformers
21. Curve Warp Deformer
22. Modeling toolkit
23. Scultping in Maya
24. Retopology with Quad Draw
25. Modeling details
26. Modeling with curves
27. NURBS Surfaces
28. UV Texture Coordinates
29. Maya Shaders
30. Using Textures
31. Maya Lights
32. Rendering Basics
33. Rendering with Arnold
34. Animation in Maya
35. Working on the Graph Editor Part 1
36. Working on the Graph Editor Part 2
37. Animating with Deformers
38. Blend Shape Deformers
39. Animate Motion Paths
40. Paint Effects and nCloth
41. MASH plug-in
42. Shelf Buttons, Hotkeys, and Marking Menu
43. Batch Rendering
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید