بیت گراف
ArnoldmayaThe Gnomon WorkshopUnreal Engineآموزشانیمیشنپلاگین استفاده شدهتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهشیدینگمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

دوره آموزشی مقدمه ایی بر Maya 2023 شماره 1 تا 3

The Gnomon Workshop - Introduction to Maya 2023 Volume 1-3

دوره آموزشی مقدمه ایی بر Maya 2023 شماره 1 تا 3

دوره آموزشی مقدمه ایی بر Maya 2023 شماره 1 تا 3

 

دوره آموزشی مقدمه ایی بر Maya 2023 شماره 1 تا 3 : در این دوره از هنرمند Eric Keller، با اینترفیس مایا، ناویگیشن ،کار با ابزارها ،ایجاد مدل و صحنه های سه بعدی، ساخت صحنه، روابط بین نود ها ، ایجاد شیدر،کار با دوربین ،نورپردازی و رندرینگ را در نرم افزار مایا 2023 در سه آموزش جدا آشنا خواهید شد.ایشان در شماره 1 این دوره نحوه شروع کار با مایا در شماره 2 ساخت و انیمیت مدل های سه بعدی و در شماره 3 شیدینگ،نورپردازی،دوربین و رندرینگ را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to Maya 2023 Volume 1-3

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 10 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 36

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Eric Keller

نرم افزار : Maya – Arnold –  Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Introduction to Maya 2023 Volume 1-3

1 – Get up and running quickly in Maya 2023 with this beginner’s guide tutorial by one of our most-watched instructors, Eric Keller. Introduction to Maya 2023: Volume 1 is comprised of 12 chapters that take you on a comprehensive tour of the Maya interface, covering navigation along with the many editors that you’ll need to use when building 3D models and scenes.

Eric then walks through the creation of a Maya scene using a network of interconnected nodes. The relationships between these nodes define the shapes of your virtual objects, the shaders that determine the material qualities of those objects, the animation that moves them, and the lights and cameras that turn your creations into cinematic elements, game assets, scientific visualizations — or whatever you need to bring your digital art to life!

A number of helpful assets are available to download as project files with this workshop to help you with examples and to follow along with the workshop.

2 – Eric Keller returns with the second volume in our Introduction to Maya 2023 series. Following on from Introduction to Maya 2023: Volume 1, Volume 2 consists of 14 short chapters which focus on introducing the primary tools that you’ll be using to build and animate models in Maya. The goal of this workshop is to help you establish a foundation of understanding of the Maya polygon workflow and the various approaches to animating your models. You’ll learn about the Modeling toolkit, the UV toolkit, the GraphEditor, improvements to deformers, and animation visualization tools and animation layers. The skills that you develop in this workshop will help you tackle many of the more intermediate and advanced tutorials available at The Gnomon Workshop.A number of helpful assets are available to download as project files with this workshop to help you with examples and to follow along with the workshop. Plus, a bonus chapter describes some of the new tools and updates recently released in Maya 2023.If you haven’t watched Volume 1, be sure to take a comprehensive tour of the Maya interface, covering navigation along with the many editors that you’ll need to use when building 3D models and scenes in preparation for this second volume. In Volume 3, Eric will introduce lighting shading and reveal how to export assets for use in real-time game-editing software, like the Unreal Engine development kit.

3 – In the third and final volume of Eric Keller’s Introduction to Maya 2023, you’ll learn all the fundamental concepts of shading, lighting, cameras, and rendering, focusing on using the Arnold render plug-in and associated interfaces. This introductory series gives a comprehensive overview of the Maya interfaces you’ll work with to shade, light, and render your scenes.

In the finale of this beginner-level Introduction to Maya series, Eric demonstrates the different types of lights available, how to set up rendering cameras, and how to use the render preview windows to fine-tune your images. Eric details how to work with the Hypershade interface; how to create render nodes, such as file textures, and how to connect them to your materials; how to create Standard shaders; and how to create and apply material presets.The detailed instructional videos also show the process for setting up AOVs, render layers, and how to work with UDIMs when applying file textures to models. You’ll learn how to work with file references and alembic caches, as well as how to use references and MASH networks together when setting up environments. You’ll also learn how to set up a batch render to create an image sequence of your scenes using the Arnold plug-in.This third volume concludes with an overview of using the Game Exporter interface to export models and animation clips from Maya into Unreal Engine 5. Example files for all chapters are available to download as Project Files with this workshop.

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 13.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.33 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا