بیت گراف
mayaThe Gnomon Workshopآموزشرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

دانلود آموزش مقدمه ایی بر Redshift در Maya

the gnomonworkshop - introduction to redshift for maya

مقدمه ایی بر Redshift در Maya

مقدمه ایی بر Redshift در Maya

 

در این دوره ( مقدمه ایی بر Redshift در Maya )مقدماتی بر رندر ردشیفت را ارائه می نماییم و کریستوف دیسه، تجربیاتش را با بهره برداری از نیروی رندرینگ GPU در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

تمامی ویژگی های ضروری برای ادغام ردشیفت در ورکفلویتان بحث می شود و در قالب متریال ها، تکسچرینگ، زیر سطح، scattering، عمق میدان، موشن بلور، برخورد فتومتریک، رندر پروکسی ها، نورپردازی فیزیکی خورشید/ آسمان، نورپردازی جهانی مورد بحث قرار میگیرد.

همچنین، کریستف، نحوه راه اندازی یک back plate برای ادغام سایه / نورپردازی با عناصر اکشن- زنده را نشان می دهد. با استفاده از نمونه های با کیفیت بالا، کریستف اولویت بندی کرده است که دانشجویان جنبه های تکنیکی و خلاق استفاده از رید شیفت برای مایا را یاد بگیرند.

آیا شما در زمینه رندرینگ یک فرد مبتدی هستید یا هنرمندی با تجربه هستید که از دیگر موتورها استفاده می کنید این دوره آموزشی به شما کمک میکند تا در مدت زمان کوتاهی خودتان را ارتقا داده و این برنامه را اجرا نمایید. به لطف ورک فلوی بصری ردشیفت ، سرعت و سادگی استفاده درمقایسه با دیگر رندرها بسیار بیشتر شده است. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • شیدر
  • دوربین
  • پروکسی
  • SSS Blend
  • موشن بلور
  • رندرینگ ماشین
  • تعامل پشت صفحه
  • استفاده از تکسچر ها
  • قدرت متریال های بلند
  • شیدر محیط
  • و …
گراویتی

تصاویراین دوره آموزشی : 

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to Redshift for Maya

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 4.40 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 18

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Christophe Desse

نرم افزار : Maya

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Introduction to Redshift for Maya

In this introduction to the Redshift renderer, Christophe Desse shares his experience with harnessing the power of GPU rendering. All of the core features necessary to integrate Redshift into your workflow are discussed and demonstrated including Materials, Texturing, Subsurface Scattering, Depth-of-Field, Motion Blur, Photometric Exposure, Render Proxies, Physical Sun/Sky Lighting, Global Illumination. Christophe also delves into how to set-up a back plate for lighting/shadow integration with live-action elements. Using a variety of high-quality examples, Christophe has prioritized that the student will understand both the technical and creative aspects of using Redshift for Maya. Whether you are new to rendering or an experienced artist switching from another engine, this title will help get you up and running in little time, thanks to Redshift’s intuitive workflow, speed and notable ease of use compared to other renderers.

01. Shader
02. Camera
03. Proxy
04. SSS Blend
05. Blend
06. Motion Blur
07. Car Rendering Hands on Part 1
08. Car Rendering Hands on Part 2
09. Car Rendering Hands on Part 3
10. Car Rendering Hands on Part 4
11. SSS Applied
12. Back Plate Integration
13. Using Textures
14. NPR
15. The Power of Blend Material
16. Environment Shader

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.68 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا