بیت گراف
mayaRedshiftSubstance PainterThe Gnomon Workshopآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش نرم افزار Substance Painter

The Gnomon Workshop - Introduction to Substance Painter

آموزش نرم افزار Substance Painter

آموزش نرم افزار Substance Painter

 

در این دوره آموزشی از سایت The Gnomon Workshop ، مدرس Christophe Desse به معرفی دنیای Substance Painter خواهد پرداخت.  در ابتدا با مقدمه ایی از ابزارها و ویژگی ها شروع می کند سپس نگاه عمیقتری به ورک فلوی سابتنس پینتر و روند تکسچرینگ روی دو موضوع مختلف را نشان می دهد.  با مدل کردن جزییات یک ماشین شروع میکند ،  تکنیک های مختلفی برای  تکسچردهی  اجزای مختلف نشان می دهد در حالی که بحث در مورد چگونگی  مدیریت مپ ها و تنظیمات متریال های مختلفی می باشد.

در مرحله بعد به سراغ تکسچرینگ کاراکتر می رود .  بسیاری از انواع متنوع متریال ها ، تکسچرشده و آزمایش شده هستند که بینش کاملی از روش کریستف را ارائه می کند. در نهایت ایشان ورک فلویش را برای تنظیمات شیدر ، نورپردازی و دوربین ها در رندر Redshift  برای Maya ارائه می کند با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • مقدمه ایی بر Substance Painter
  • تکسچرینگ ماشین
  • تکسچرینگ راننده
  • رندرینگ در Redshift
  • و …

تصاویری از این آموزش رو مشاهده کنید :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to Substance Painter

سطح : مناسب برای همه

زمان کل دوره : 4 ساعت و 30 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 9

سال آموزش : 2015

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Christophe Desse

نرم افزار : Redshift , Substance Painter , Maya

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Introduction to Substance Painter

In this lecture, Christophe Desse introduces us to the world of Substance Painter. Starting with a detailed introduction to the tools and features, Christophe then goes deeper into the workflow of Substance Painter showing the texturing process on two different subjects. He begins with a detailed car model of a hot rod, showing various techniques that can be used to texture the various components while discussing how to handle the various material settings and maps. He then moves on to the driver, sharing his workflow for character texturing. Many different types of materials are textured and demonstrated, providing a thorough insight into Christophe’s methodology. Lastly, he shares his workflow for setting up shaders, lighting and cameras in the Redshift rendered for Maya, which offers powerful GPU rendering.

01. Introduction
02. Intro to Substance Painter Part 1
03. Intro to Substance Painter Part 2
04. Car Texturing Part 1
05. Car Texturing Part 2
06. Car Texturing Part 3
07. Car Texturing Part 4
08. Driver Texturing Part 1
09. Driver Texturing Part 2
10. Rendering in Redshift

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.25 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا