مقدمه ایی بر نرم افزار Substance Painter 2020
The Gnomon Workshop – Introduction to Substance Painter 2020
مقدمه ایی بر نرم افزار Substance Painter
مقدمه ایی بر نرم افزار Substance Painter : سابستنس پینتر 2020 یک ابزار استاندارد تکسچرینگ در صنعت است که در استودیوهای درجه یک جهان برای تکسچرینگ دارایی های بازی مورد استفاده قرار می گیرد. در این آموزش هنرمند Christophe Desse، ورک فلو و تکنیک های اثبات شده خودش را جهت آشنایی با رابط کاربری و اصطلاحات به اشتراک خواهد گذاشت.
ایشان کارش را با معرفی دقیق ابزارها و ویژگی ها شروع میکند و یک مدل روبات را برای شروع کار در سابستنس فراهم می کند. در سابستنس پینتر فرآیند ایجاد یک پروژه صحنه کوچک شامل یک کامیون مسابقه ایی با راننده و تیم مکانیکی را آموزش می دهد.
در ادامه کاراکتر های سه بعدی و مدل های سطوح سخت را تکسچر خواهد کرد و انواع تکنیک های مختلف برای تکسچر دهی اجزای صحنه را می آموزد. همچنین ایشان نکاتی رو برای مدیریت تنظیمات متریال های مختلف و مپ ها را در سابستنس پینتر نشان می دهد.
در این کارگاه تقریباً 4 ساعته، کریس ، اینترفیس سابستنس پینتر؛ویژگی های viewport و نمایش ؛کار با انواع مختلف متریال ؛ لایه بندی متریال ؛مجموعه تکسچر و متریال ها ؛اسمارت متریال ؛پروجکشن ها ، استنسیل ها،بیکینگ ، Anchor Points و جزییات دهی را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالری این مجموعه :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to Substance Painter 2020
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.45 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 21
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Christophe Desse
نرم افزار : Subsance Painter , maya
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Introduction to Substance Painter 2020
Substance Painter 2020 is an industry-standard texturing tool used at top studios worldwide — particularly when texturing game assets. In this workshop, Lead Technical Artist at Naughty Dog, Christophe Desse, takes you through the paces of learning Substance Painter by sharing his production-proven techniques and workflow and helps you fully understand the interface and terminology so that you can tackle your own 3D scenes and projects.
Chris’s direct approach begins with a detailed introduction to the tools and features; he provides a robot model (Tike) for you to start your Substance adventure — so that it’s more exciting than working on a sphere. Once the basics have been established, Chris digs deeper into the workflow of Substance Painter, where he reveals his texturing process on a complete project: a small scene including a racing truck with drivers and a team of mechanics. You’ll follow along as he textures both 3D characters and hard-surface models, and discover the various techniques that can be used to texture the different components of a 3D scene. The models (truck and characters) are provided so that you can work alongside Chris throughout the process. You’ll also hear Chris’s tips for handling different material settings and maps in Substance Painter along the way.
This comprehensive 3.75-hour workshop details many different types of materials and provides a thorough insight into Chris’s tried-and-tested methodology. Topics covered include the Substance Painter interface, display and viewport features, material layering, Texture Sets and Materials, Smart Materials, Projections, Stencils, Baking, Anchor Points, and how to approach hard-surface weathering and detailing using Substance Painter.
حجم کل : 7.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋