آموزش مقدمه ایی بر ابزار UV در Maya 2018
Introduction to the UV Toolkit in Autodesk Maya 2018
مقدمه ایی بر ابزار UV در Maya 2018
در آموزش مقدمه ایی بر ابزار UV در Maya 2018 ، از هنرمند سی جی Eric Keller ، ابزارهایی مپپینگ یووی پیشرفته را که در Maya 2018’s UV Toolkit معرفی شده است را به شما مراجعین عزیز آشنا می کند. اریک، چگونگی استفاده از ابزارها را برای ایجاد مختصات تکسچر یووی باکیفیت حرفه ایی، برای بازی ها و جلوه های بصری نشان می دهد.
علاوه بر این، ایشان ورک فلو های ویرایش مختصات تکسچر را برای نرم افزار های Headus UV Layout و زیبراش معرفی مینماید. مثالهایی از قابلیت های این رویکرد در هر دوی مدلهای سطح سخت و ارگانیک را نشان میدهد.
مپینگ مختصات تکسچر یووی مناسب ،بخش مهمی از آماده سازی مدلها برای تکسچرینگ است. مهارت با ارزشی برای مدلرها و هنرمندان تکسچری که در صنعت بازی و جلوه های ویژه کار میکنند ، خواهد بود. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این آموزش مقدمه ایی بر ابزار UV در Maya 2018 :
- مروری بر پروژه
- منوهای UV Editor
- جعبه ابزار UV
- ایجاد مختصات تکسچر UV برای Skaarj
- ویرایش یووی برای دهان Skaarj
- ایجاد یووی برای بدن ، زره Skaarj
- کار با UV در زیبراش
- مقدمه ایی بر Headus UV Layout
- استفاده از UV Layout برای ویرایش Skaarj
- ویرایش یووی سطوح سخت ، لامپ ، ماشین
- انیمیشن یووی در مایا و مارموست
تصاویری از آموزش مقدمه ایی بر ابزار UV در Maya 2018 :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to the UV Toolkit in Autodesk Maya 2018
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 7 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 20
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Eric Keller
نرم افزار : Maya
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Introduction to the UV Toolkit in Autodesk Maya 2018
In this video series veteran CG artist Eric Keller introduces the advanced UV mapping tools found in Autodesk Maya 2018’s UV Toolkit. Eric demonstrates how to use the tools to create professional quality UV texture coordinates for both games and visual effects. In addition he introduces texture coordinate editing workflows for Headus UV Layout and Pixologic’s ZBrush. The examples in this series feature approaches for both organic and hard surface models. Proper UV texture coordinate mapping is an essential part of preparing models for texturing. It is a valuable skill for modelers and texture artists who work professionally in the game and visual effects industry. The models used in the example features work by Ben Erdt, Senior Creature Artist at Guerrilla Games, Sophie Quagebeur, VFX artist at The Mill and Perry Leijten, Senior Technical Artist, Square Enix Tokyo who provided the Skaarj Rig that can be downloaded for free on his Gumroad.
01. Introduction
02. Project Overview
03. UV Editor Menus
04. The UV Toolkit
05. Creating UV Texture Coordinates for Skaarj
06. Editing UVs for Skaarj’s Mouth
07. Skaarj UV Editing Continued
08. Creating UVs for Skaarj’s dreads
09. Creating UVs for Skaarj’s Body
10. Creating UVs for Skaarj’s Armor
11. Creating UVs for Skaarj’s Armor Continued
12. Laying out Skaarj’s UVs
13. Working with UVs in Pixologic’s ZBrush
14. Introduction to Headus UV Layout
15. Using UV Layout to Edit Skaarj
16. Hard surface UV Editing: The University
17. UV Editing the Lamp
18. UV Editing the Lamp Continued
19. UV Editing the Car
20. Animating UVs in Maya and Marmoset
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز - 76%
76%
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید