بیت گراف
The Gnomon WorkshopZBrushآموزشتکسچرینگچاپ سه بعدیحجاریرندرینگشرکت سازندهشیدینگمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

دوره مقدمه ای بر نرم افزار ZBrush 2021

The Gnomon Workshop – Introduction to ZBrush 2021

دوره مقدمه ای بر نرم افزار ZBrush 2021

دوره مقدمه ای بر ZBrush

 

در این دوره مقدمه ای بر ZBrush ، هنرمند Madeleine Scott-Spencer، در 51 ساعت ، به آموزش نرم افزار ZBrush 2021 خواهد پرداخت. این دوره برای مبتدیان و کسانی که بدنبال جدیدترین ویژگی های نسخه جدید زیبراش هستند،مناسب است. این دوره بروی حجاری نیم تنه کاراکتر از یک کره و آموزش مفاهیمی چون داینامش،نحوه استفاده موثر از سطوح subdivision، اینترفیس زیبراش تمرکز دارد.

در بخش های بعدی با نحوه شخصی سازی اینترفیس ،کلیدهای میانبر، کار با ابزارهای حجاری و تکنیک ها ، کار با آلفاهای سه بعدی ، براش های سفارشی، براش InsertMultiMesh ،قابلیت Array Mesh، سیستم NanoMesh ،براش های Vector Displacement و موارد دیگری آشنا خواهید شد. همچنین در مورد ویژگی های جدید ZBrush 2021 مانند لباس،ضخامت داینامیک،ZModeler ، ابزارهای جدید MicroPoly و Edge Extrude صحبت می کند.

سپس در مورد حجاری سطوح در زیبراش ، نحوه استفاده از ابزارهای مدلینگ پالیگان مانند ZModeler ،براش Topology و ZRemesher ، چاپ سه بعدی،استفاده از پلاگین Decimation Master، پولی پینت،یووی مستر،Spotlight ، تکنیک های رنگ آمیزی و نقاشی اطلاعات زیادی را کسب خواهید کرد.

سپس روی موضوعاتی چون نورپردازی،رندرینگ،مراحل تولید تصاویر نهایی با LightCaps و تصاویر HDR ، نحوه رندر با زیبراش و انتقال به KeyShot Bridge ، راهنمای کامل ساخت منوی متریال، نحوه استخراج مپ هایی چون Displacement, Normal, و Color تمرکز خواهد کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری :

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Introduction to ZBrush 2021

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 51 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 66

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Madeleine Scott-Spencer

نرم افزار : ZBrush, KeyShot, Photoshop, Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Introduction to ZBrush 2021

Introduction to ZBrush 2021 is the most comprehensive video training series available for Pixologic’s industry-leading digital-sculpting software. Taught by Madeleine Scott-Spencer, this 65-chapter workshop — with 51 hours of lessons — begins with a quickstart tutorial to get you up to speed, fast. It’s the perfect introduction for everyone from complete beginners to those simply looking to see what’s new in the latest version of the software.

The first follow-along tutorial in this workshop tackles how to sculpt a character bust from a sphere while teaching the core ZBrush concepts, such as DynaMesh and how to effectively use subdivision levels, as well as demystifying the ZBrush interface and navigation. Subsequent chapters delve further into a more in-depth look at the ZBrush interface, including how to customize the interface and hotkeys, what are the important sculpting tools and techniques, plus explanations of 3D alphas, custom brushes, the InsertMultiMesh brush, Array Mesh functionality, the NanoMesh system, Vector Displacement brushes — plus much, much more.

All the exciting new features in ZBrush 2021 are, of course, covered including cloth, dynamic thickness, ZModeler updates such as Edge Extrude, and the new MicroPoly tools. Madeleine also discusses how to approach hard-surface sculpting in ZBrush plus how to use the polygon modeling tools such as ZModeler, the Topology brush, and ZRemesher. 3D Printing enthusiasts will also be pleased to discover a chapter devoted to the process of preparing a model for 3D printing using the Decimation Master plugin.

In addition to exploring all of ZBrush’s impressive sculpting tools, this workshop also covers its robust 3D painting program. Madeleine walks through PolyPaint, UV Master, and Spotlight, through detailed demonstrations of paint techniques drawing from more than 20 years of experience working in the film industry. Lighting and rendering chapters also take you through the process of generating final images using LightCaps and HDR images, as well as how to render through the ZBrush to KeyShot Bridge. Plus, Madeleine details the ZBrush Material menu and how to extract maps such as Displacement, Normal, and Color, as used in many film, TV, and videogame art pipelines.

حجم کل : 13 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.48 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا