آموزش تکنیک های نورپردازی و Look Development برای فیلم
The Gnomon Workshop – Look Development and Lighting Techniques for Film
تکنیک های نورپردازی و Look Development
در این آموزش تکنیک های نورپردازی و Look Development ، هنرمند VFX و کارگردان معروف فیلم The Ningyo، میگوئل اورتگا ، دو شات خاص از فیلم را برای به اشتراک گذاشتن مفاهیم اساسی، ورک فلوی Nuke ، تکنیک های نورپردازی و look development را ایجاد می کند.
در اولین شات که یک غواص زیرآب است، Miguel reveals با یک دارایی سنگ فتوگرامتری در Quixel Megascans شروع میکند ، نورپردازی را مسدود کرده و سپس به تنظیم شیدر و تکسچرهایش می پردازد. از MASH مایا در ورک فلویش برای پراکندگی (scattering ) هندسه و انباشه کردن سنگ ها استفاده میکند.
ایشان از Quixel’s Mixer برای ساخت متریال های کاشی کاری جهت ساخت کف اقیانوس استفاده میکند و مرور مختصری از رندرینگ مالتی پس و کامپوزیشن در Maya و Nuke را نشان می دهد.
همچنین ایشان شناخت خود از کانال های رنگی برای استفاده با تصحیح رنگ و کامپوزیشن نورپردازی را به اشتراک میگذارد و از lens flares برای صحنه زیرآب بهره می برد. در نهایت این ورک شاپ با نمایش نکات و ترفندهای میگوئل برای ایجاد حرکات داینامیک دوربین با استفاده از image projections به پایان میرسد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالری این آموزش :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Look Development and Lighting Techniques for Film
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.13 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 10
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : –
مربی دوره : MIGUEL ORTEGA
نرم افزار : Vray, Maya, Nuke
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Look Development and Lighting Techniques for Film
“The Ningyo” is an award-winning, 30-minute movie that will soon make its way to the big screen as a feature film.In this workshop, VFX Artist and Director of “The Ningyo,” Miguel Ortega, breaks down the creation of two specific shots featured in the period fantasy film to share his Nuke, look development, lighting techniques, and the basic concepts he follows when creating a short movie.
In the first shot of an underwater diver, Miguel reveals how he began with a rock photogrammetry asset by Quixel Megascans, blocked out the lighting, and then set up his shaders and textures. Using MASH for Maya, he then demonstrates his workflow for geometry scattering and how he populated rocks with barnacles for maximum impact. Miguel lectures on creating tileable materials with Quixel’s Mixer for building ocean floors and provides a brief overview of multipass rendering and compositing using Maya and Nuke. He also shares his understanding of color channels for use with color correction and compositing of the lighting, and utilizing lens flares for underwater scenes.
The workshop concludes with a demonstration of Miguel’s tips and tricks for creating dynamic camera moves using image projections. Sampling a second shot from the film — a lecture hall with lots of live-action elements — Miguel divulges his compositing techniques in Nuke for creating highly realistic scenes far beyond the film set. The finale of the workshop offers a seven-minute behind-the-scenes look at “The Ningyo,” which gives a deep insight into the making of the movie and exposes how the labor-of-love project came to be.
حجم کل : 1.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)