آموزش تکسچرینگ و متریال سازی برای تولید در Mari و Maya
The Gnomon Workshop - Material Texturing for Production in Mari & Maya
آموزش تکسچرینگ و متریال سازی
در این آموزش تکسچرینگ و متریال سازی از هنرمند Peter Aversten، در 8.5 ساعت، با تکنیک های تکسچرینگ و متریال سازی برای پروداکشن با استفاده از ماری و مایا آشنا خواهید شد. این آموزش اصول اولیه گراف نود ماری، ورک فلوی مبتنی بر لایه،نحوه کار با دارایی UDIM ،نحوه تکسچرینگ دارایی برای RenderMan با مقادیر فیزیکی،نحوه ایجاد متریال های اصلی را نشان می دهد.
در ادامه با نحوه استفاده از مقادیر فیزیکی برای تکسچرینگ ،یووی،تخصیص متریال در مایا، بیک مپ های کاربردی با Substance Painter،استفاده از منابع تکسچر از مگااسکن و سابستنس سورس،نحوه تنظیم صحنه با رندرمن و … را می آموزید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالری مجموعه :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Material Texturing for Production in Mari & Maya
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 8.40 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 28
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Peter Aversten
نرم افزار : Mari , Maya , Substance Painter
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Material Texturing for Production in Mari & Maya
This comprehensive material texturing workshop teaches industry-proven techniques tried and tested on feature films by Lead Texture Artist, Peter Aversten. During 8.5 hours of video tutorials, Peter walks through the techniques he uses in production using primarily Mari and Maya, beginning with the fundamentals and demonstrations of more beginner concepts covering the Mari node graph — perfect for those transitioning from a layer-based workflow. The workshop then gradually builds on the processes explored in the initial chapters, while demonstrating how to work with a typical hero UDIM asset that would be found in the majority of feature films.
Peter reveals how to texture assets for RenderMan using physical values and shows how to create some of the major materials, highlighting a combination of techniques that are both procedural and texture-library-based. He also explains how to use physical values for texturing from the Index of Refraction databases and discusses how a typical feature film pipeline works to provide all-important industry insights.
Topics range from production UVs, material assignments in Maya, to working with different packages including Substance Painter for baking utility maps as well as using texture resources from both Substance Source and Megascans. He additionally walks through how to set up a test scene using RenderMan for Maya to test the progress of the textures produced during the series.
حجم کل : 3.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋