بیت گراف
Marmoset ToolbagphotoshopSubstance PainterThe Gnomon WorkshopUnreal Engineآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدلینگ یک کاراکتر به سبک خاص برای بازی

The Gnomon Workshop - Modeling a Stylized Character for Games

آموزش مدلینگ یک کاراکتر به سبک خاص برای بازی

مدلینگ یک کاراکتر به سبک خاص برای بازی

 

آموزش مدلینگ یک کاراکتر به سبک خاص برای بازی : در این دوره از هنرمند Kat Unsworth، با نحوه مدلینگ یک کاراکتر به سبک خاص برای بازی از کانسپت دو بعدی تا رندر در Unreal Engine 5 آشنا خواهید شد. این آموزش فرآیند ساخت یک مدل کاراکتر و ارائه به عنوان یک پورتفولیو حرفه ایی را یاد میدهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

ایشان اهمیت مهارت های بنیادی چون آناتومی،فرم،زبان اشکال،ژست و جریان را توضیح میدهد. وی طراحی کاراکتر در فتوشاپ شروع می کند و رنگ آمیزی برای تجسم کامل نیز انجام میدهد.سپس در مایا به ساخت مش ها،ریتوپولوژی و ایجاد یووی خواهد پرداخت. در نهایت با استفاده از Marmoset Toolbag و Substance Painter به بیک مپ ها،تکسچرینگ و رندرینگ می پردازد.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Modeling a Stylized Character for Games

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Kat Unsworth

نرم افزار : Unreal Engine – Marmoset Toolbag – Substance Painter – Photoshop

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Modeling a Stylized Character for Games

Discover the process of creating a stylized game character model and rendering a professional portfolio piece. Senior Character Artist, Kat Unsworth, details her entire workflow, from the initial design of the character model through every stage of its production. She explains the importance of fundamental art skills — including anatomy, form, shape language, gesture, and flow — and how they inform each stage of the process to help create a realistic final result, even when dealing with stylized concepts.

The workshop begins in Photoshop for the character’s design, using paint-overs to fully visualize how the character will look. From there, Kat jumps into Maya to block out the character; she additionally uses Maya for the low-poly meshes, retopology, and UVs. Throughout the process, she explains all the considerations you need to keep in mind when working on your own projects to ensure your pipeline is non-destructive and to help save you time in the long run.

ZBrush is used in this workshop to sculpt the high-poly details, which are then baked into maps using Marmoset Toolbag and then textured using Substance Painter. As the last step of the pipeline, Kat walks through the process of importing and setting up the final character in Unreal Engine 5 and explains how to generate a portfolio-ready render using UE5.

حجم کل : 6.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.33 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا