آموزش ساخت کانسپت موجود تخیلی در Photoshop و Zbrush
The Gnomon Workshop – Original Creature Concepts
آموزش ساخت کانسپت موجود تخیلی
در این آموزش ساخت کانسپت موجود تخیلی در Photoshop و Zbrush ، هنرمند کاراکتر و کانسپت PABLO MUNOZ، ورک فلویش را برای تولید یک کانسپت موجود جذاب و اورجینال از چیدمان یک شکل سه بعدی انتزاعی به اشتراک خواهد گذاشت. این فرآیند همه چیز را از ایده ، توضیح متدلوژی ، کانسپ های اصلی تکنیک، تمامی روش ها از رندر نهایی تا کامپوزیت را پوشش می دهد.
مراحل دستیابی به فرمهای فیگوراتیو ممکن است متناقض به نظر برسد، اما تولید تغییرات سریع اولیه برای توسعه یک طرح منسجم و قانعکننده ضروری است.اگرچه موضوع این کارگاه، کانسپت یک موجود است، اما ورک فلو و کاربرد ابزارهای دو بعدی و سه بعدی برای طراحی موجودات نیست. تکنیکهایی که در این دوره ارائه می شوند براحتی برای هر نوع پروژه به کار خواهند رفت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- ایجاد thumbnail ها با فتوشاپ، Krita و زیبراش
- ساخت دارایی های سفارشی
- ایجاد یک خوشه انتزاعی
- توسعه خوشه و شکل دادن یک موجود تخیلی
- تکسچر،جزییات دهی ، پولی پینتینگ،پوزینگ
- رندرینگ با کی شات و نهایی سازی در فتوشاپ
- بررسی اشکال جدید ، زبان اشکال با طراحی
گالری این آموزش :
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Original Creature Concepts
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.48 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 9
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : –
مربی دوره : PABLO MUNOZ
نرم افزار : photoshop, zbrush, keyshot
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Original Creature Concepts
In this workshop, Concept and Character Artist Pablo Munoz Gomez shares his workflow for generating an original and appealing creature concept from an arrangement of abstract 3D shapes. The process covers everything from the initial idea, explaining the methodology and core concepts of the technique, all the way to the final render and composite. The steps to achieve figurative forms may seem counterintuitive, but producing quick variations early on is crucial for the development of a solid and convincing design.
Throughout this workshop, Pablo emphasizes the importance of the iterative process and the exploration of ideas, sharing practical advice and tools to refine the abstract forms into a concept with a more cohesive visual language. Although the subject of this workshop is the concept of a creature, the workflows and application of the 2D and 3D tools are not specific to creature design. The techniques that Pablo shares are segmented in clear steps that can be applied to any type of project. The first steps introduce the technique of creating thumbnails using Photoshop, Krita and ZBrush, before then moving into 3D space to build custom assets. The 3D assets will then be used to create an abstract ‘cluster’ as a base to further explore the design. The second stage of the process consists of developing variations of the cluster and to identify suggestions of a more figurative creature. In the third and final stage, the creature is defined, detailed, textured with polypaint, posed, rendered with Keyshot and finalized in Photoshop. For those looking to explore new forms and shape language with their designs, this title offers insight into an effective and practical workflow.
حجم کل : 7.2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)