بیت گراف
ArnoldmayaThe Gnomon Workshopآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهشیدینگطراحی لباس و پارچهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش Look Dev کاراکتر واقعی در Maya و Arnold

The Gnomon Workshop - Photorealistic Character Look Dev in Maya & Arnold

آموزش Look Dev کاراکتر واقعی در Maya و Arnold

آموزش Look Dev کاراکتر واقعی

 

آموزش Look Dev کاراکتر واقعی : کاراکتر های دیجیتالی انسان در همه جا اعم از فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، موزیک ویدئو و بازی های کامپیوتری هستند. در این دوره از gnomonworkshop مدرس Sefki Ibrahim تمام مراحل نور پردازی، سایه زنی و رندرگیری یک کاراکتر دیجیتالی واقع گرایانه با استفاده از مایا و آرنولد را آموزش می دهد.

در ابتدا تکنیک های نور پردازی مدل و محیط و همچنین HDRI و مسدود سازی نور را آموزش می دهد تا قبل از تنظیم دوربین حس واقع گرایانه تری برای کاراکتر دیجیتالی ساخته شده اعمال کند.

پروسه طراحی ظاهری با اعمال تنظیمات سایه زن چشم که شامل بخش های سفیده چشم، مردمک، عنبیه، عروق خونی و کره چشم با استفاده از موتور آرنولد آغاز شده سپس به سراغ پوست رفته و نحوه افزودن بافت و اعمال تنظیمات بهینه برای رسیدن به نتیجه ای واقع گرایانه را آموزش می دهد.

در گام بعدی به مباحث پیشرفته تر مانند استفاده از Node های خاص برای القای حس واقع گرایانه تری به پوست پرداخته سپس با استفاده از سایه زن موتور آرنولد به طراحی موی کاراکتر دیجیتالی پرداخته و در نهایت با استفاده از متریال هایی چون چرم و پارچه به طراحی لباس مدل می پردازد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری مجموعه :

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Photorealistic Character Look Dev in Maya & Arnold

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.50 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Sefki Ibrahim

نرم افزار : Maya , Arnold

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Photorealistic Character Look Dev in Maya & Arnold

Whether it’s in movies, TV shows, music videos, or video games, digital humans are everywhere. This comprehensive workshop by Sefki Ibrahim demonstrates how he approaches the look development of a digital double, and covers his complete process for lighting, shading, and rendering using Maya and Arnold.

Starting in Maya, Sefki shares his techniques to light the character model, utilizing area lights, HDRI maps, and light blockers to establish the right mood before adjusting the camera to achieve the very best likeness of his digi-double.

The look-dev process begins with the set up of the shaders for the eye geometries, including the sclera, iris, pupil, caruncle, and meniscus, using the Arnold Standard Surface shader. Once the eyes are in place, Sefki demonstrates how to set up the skin shader, plugging in texture maps and fine-tuning values for a photorealistic finish.

The workshop advances from there into some procedural techniques that will push the look of the skin using specific nodes in the Hypershade window. Finally, the tutorial concludes with shading the hair groom using the Arnold Standard Hair shader, as well as setting up a leather and cotton material for the clothing.

حجم کل : 2.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.65 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا