بیت گراف
ModophotoshopThe Gnomon Workshopآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی خودرو برای فیلم و تلویزیون

Practical Vehicle Design for Film and Television

طراحی خودرو برای فیلم و تلویزیون

طراحی خودرو برای فیلم و تلویزیون

 

در این دوره ” طراحی خودرو برای فیلم و تلویزیون ” ، هنرمند متئو ساواج فرآیند تبدیل یک وسیله نقلیه را به یک وسیله نقلیه جدید sci-fi ارائه می دهد که این کار با حذف شاسی و طراحی آن در بالای قاب موجود صورت میپذیرد.ابتدا یک مدل بلوک راف را برای استفاده به عنوان زیر مجموعه ایجاد مینماییم.

 طراحی با استفاده از پارامترهای ویژه تنها میتواند شما را به یک طراح قویتر تبدیل کند و تقریبا همیشه ، در صنعت فیلم، ساخت پروب به صورت فیزیکی و مجموعه ای توام با محدودیت ها به کار می رود.

سپس قبل از استفاده از نرم افزار مودو از فوتوشاپ استفاده میکنیم ، نرم افزار مودو، برای مدلسازی تکسچرینگ و اضافه نمودن دکمه ها بدون داشتن مدل uv به کار میرود. در نهایت به فوتوشاپ برمیگردیم برای نهایی سازی بخش تولید مفهوم هنر آماده را تولید نماییم. .با سافت ساز همراه باشید.

عناوین دوره طراحی خودرو برای فیلم و تلویزیون :

  • اسکچ
  • مدلینگ
  • مدلینگ جزییات
  • تکسچرینگ و گرافیک
  • رندرینگ
  • کامپوزیشن

تصاویری از طراحی خودرو برای فیلم و تلویزیون :

گراویتی

پیش نمایش دوره طراحی خودرو برای فیلم و تلویزیون :

 

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Practical Vehicle Design for Film and Television

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 4 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Matthew Savage

نرم افزار : Modo – Photoshop

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Practical Vehicle Design for Film and Television

Designing within specific parameters can only make you a stronger designer and almost always, in the film industry, physically building props and sets comes with a wide set of restrictions. In this workshop, Concept Artist Matthew Savage will take you through the process of transforming a commercially available vehicle by stripping it down to its chassis and designing a new sci-fi vehicle over the existing frame. Starting by building a rough block model to be used as a sketching underlay, we start in Photoshop before moving to MODO for modeling, texturing and adding decals without having to UV the model. Finally, we move back into Photoshop for finalizing our finished piece of production ready concept art.


00. Preview
01. Introduction and Block Model
02. Sketch
03. Modeling
04. Detail Modeling
05. Textures and Graphics
06. Final Modeling
07. Rendering
08. Compositing

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا